|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 4.3.26 23:09:31
Kyllä tavallaan, mutta vain asioista joihin liityn (joku teki paskamaisesti -> purnaan ja pureskelen juttu kotona miehen kanssa. JA VAIN MIEHENI.). Toisia, en miksikään kuspääksi hauku, mutta, jos vaikka joku on ”saamattomuudellaan” pilannut minulle tärkeän jutun jota olin valmistellut pitkään ja johon olin polttanut rahaa paljon (yleensä harrastukseen liittyvää), niin kyllä tulee kotona haukuttua toista esim. saamattomaksi, kunnioittamaksi, ajattelemattomaksi ja vastaavaa sorttia. Parin päivän päästä pettymyksen ja muun hälvettyä osaan ajatella rationaalisemmin ja miehellekkin tulee mainittua et nyt taisin vähän ylireagoida. Koitan tästä opetella pois, ei oo mukava olo tila kun on pakko ihan ääneen haukkua toisia.
Tuntemattomia en hauku edes mielessäni, ellei henkilö tee jotain moraalieni vastaista, kuten kohtelisi koiraansa huonosti tai etuilisi kassajonossa tmv. Liikenne on varmaan ainoa poikkeus, siellä tulee tuntemattomia ihmisiä (tai heidän ajotyyliään) haukuttua mielessä ja ääneen… Ja useimmiten vieläpä itsekseen.
|