Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tunnetteko hamstraajia tai oletko itse?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.26 20:39:40

Kävin tässä sukulaisen luona viikonloppuna. Aina ollut vähän suurpiirteisempi mies mutta nyt oli kotinsa huonon näköinen. Huomasin kesällä käydessäni viimeksi ja silloin yövyinkin, että ei laita roskikseen pakkauksia tai pakkausmuoveja. Söin silloin valmisruokia ja niitä taitaa hän itsekin pääasiassa syödä ja jokainen rasia piti ottaa talteen. Näin kun otti ne roskiksesta. Kaikki kaapit olivat täynnä viilitörppöjä, maitotölkkipinoja, saarioisten muovirasioita ja ne oli pusseissa levittäytyneet koko taloon. Valitteli että ei ole tullut siivonneeksi kuten aina valittelee. Vein lehtipinot, putsasin pinnat. Kämppä oli siis aivan tunkio. En nyt oikein osaa kuvaillakaan kun olen järkyttynyt. Nyt siellä ei mahtuisi edes yöpymään enkä ilkeäisikään. Onko teillä läheisillä ollut tällaista? Tai itselläsi? Kertokaa

Re: Tunnetteko hamstraajia tai oletko itse?

Päivämäärä:   4.3.26 20:43:04

Vanhempani ovat. Vähän siitä on jäänyt jälkiä itseenkin, huonoja tapoja, mutta ei mitenkään vastaavaa.

Kurjaa oli kasvaa siellä, enkä edes tajunnut että se on niin epänormaalia. Nyt asuvat homehtuvassa talossa ja mitään eivät jaksa asialle tehdä vaikka sanon :(

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   4.3.26 22:02:41

Ei mitään sellaista mitä telkkarissa näkee, mutta vähän kaikki pitää säilyttää. Vanhempani ovat tällaisia, isä purki nahkasohvankin jos vaikka sitä nahkaa tarvitsee johonkin ja puuosat voi polttaa takassa. Talo on siisti ja navetassa on kaikki järjestyksessä vaikka sitä tavaraa on paljon.

Mutta olen nähnyt työssäni muutaman hamstraajan kodin. Pahimmassa asunnossa oli jalansijat mihin astua, ei enää edes polkuja.

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   4.3.26 22:16:11

Tunnen yhden. Asunnossa polut mitä kulkea. Nukkuu sohvalla ja yksi sohvatuoli mihin voi istua. Kaikkea tavaraa, ei niinkään roskaa.

Päivämäärä:   4.3.26 22:27:43

Vanhempani. Lattiat pysyvät vapaana, mutta kaikki mahdolliset tasot täytetään roinalla. Mielestäni puhtaalla roskalla. Pinnat ovat täynnä tavaraa ja kaikki turha ja tarpeeton pitää säilyttää, vaikkei kukaan tee sillä mitään. Silmiä särkee katsella sitä turhan rojun määrää. Itse tilaisin lavan pihaan, kantaisin kaiken irtorojun sinne, pyyhkisin pinnat perusteellisesti ja nauttisin taloon laskeutuvasta rauhasta. :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.