Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauanko odottelisit?

Lähettäjä: Rahoista 
Päivämäärä:   4.3.26 05:45:20

Serkkuni sanoi jokunen viikko sitten että hänen tuttunsa oli kysellyt voisinko tehdä hänelle yhden työn, oli pohtinut riittäisikö 300-400e. Kyseisestä työstä tuo on ihan normaali palkka jos maksaa verot, mutta minulla ei ole yritystä niin vähän epäröin asiaa mutta suostuin kuitenkin.

Sain tämän tyypin yhteystiedot ja hän vaikutti oikein kivalta, sanoi esim että ilmoita sitten summa mitä on velkaa niin maksaa heti. En tässä vaiheessa vielä tiennyt paljonko mun kannattaisi ottaa. No työ hoitui hyvin ja viimeisimmässä viestissä pyysin tarkastamaan työn jäljen ja kysyin onko 150e ok, hän vaan hehkutti että vautsi näyttää upealta. Ignoorasi siis tuon maksun kokonaan. Sikäli kun hänen viestittelytyyliä ehdin oppia, hän kommentoi AINA ihan kaikkeen turhaankin mitä sanoin, (eli jos heitin että kylläpä aurinko nyt paistaa, niin laittoi että no niin kyllä paistaa ihanasti) eli siihen nähden olisin odottanut että hän vastaisi oikeaan kysymykseen "joo on ok todellakin, laitatko tilinumeron?"

Kuluja minulla meni vaan hieman bensaan, materiaaleihin ei mitään. Aikaa reilu 4h eli ei mikään katastrofi, lähinnä ihmetyttää ja pöllämystynyt olo kun mikään ei viitannut siihen ettei maksaisi. Tokihan voi vieläkin maksaa mutta mutta...

Tuntuisi hölmöltä inttää että niin, oliko se summa fine? Saati laittaa vaan tilinumeroa perään. En halua olla töykeä. Kauanko itse odottaisit tapahtuuko mitään? Jos ei mitään ala kuulua, serkulta aion kyllä joskus kysyä onko kaverinsa yleensäkin tuollainen että jättää hoitamatta asiat, vaikkei se nyt hänen vikansa olekaan.

Tuo oli kyllä mun ensimmäinen ja viimeinen pimeä keikka :D

Re: Kauanko odottelisit?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.26 05:54:37

Laita maksutiedot, ei hän muuten voi maksaa.

Re: Kauanko odottelisit?

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   4.3.26 07:09:29

Itse laittaisin tilinumeron ja/tai "hei, myös mobilepay käy, jos majsat sillä mieluummin".

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.