Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Juttu-/maili-/chattiseuraa??

Lähettäjä: _remppamies_ 
Päivämäärä:   3.3.26 16:51:54

Haussa olisi aikuista (+30v) juttuseuraa. Oon varattu enkä ole seksiseuran perässä (aihe toki kiinnostaa...) vaan ihan muuten vaan juttuseuran haussa. Täällä yhden ketjun perusteella aktivoiduin.

Tarjolla olisi normijärkinen tai sanotaanko että "aivot omaava" nelikymppinen mies. Parisuhteessa pitkähkön aikaa ja tänne HT-nettiin aina sillon tällön vuosien aikana eksynyt. Jos kiinnostaa sekä aivoton höpöttely että vakavamielisempi jutustelu ja toisaalta pilke silmässä ja siihen suuntaan olevat viestit ei haittaa niin tyrkkää viestiä:
osku.olematon@meiliboxi.fi
(tätä varten tehty anonyymi sähköposti että jospa ei jäis ihan tyhjäksi)

Nimimerkki on toi remppamies mutta en mä oikeen remppa-ukko ole,se tuli laitettua vähän ton jonkun haaveiluketjun innottamana :D kevättä rinnoissa vähän muillakin.

Re: Juttu-/maili-/chattiseuraa??

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.3.26 16:54:46

kokeile kaverihakua

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   3.3.26 17:04:25

Oiskohan joku muu instanssi parempi?

Minulla ainakin särähtää tuo, että olet varattu, mutta haet "juttuseuraa" naisvaltaisella foorumilla ja erikseen mainitset erikseen, että on kevättä rinnassa. Puhumattakaan "pilke silmäkulmassa" laitetuista viesteistä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   3.3.26 17:14:29

Joo, näin sitä "ajaudutaan" kaikenlaisiin epämääräisiin, vaimon raivostuttaviin viestittelyihin ja ihan pettämiseenkin. Oikeasti juttuseuran, kaverien ja ystävien hankkiminen ja hakeminen on ok, mutta nuo vihjeet...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.