Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Juhlat ja raskausvatsan piilotus

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   3.3.26 14:53:59

Juhlat tulossa ja raskaus siinä vaiheessa että näkyy jo selvästi. Miten piilottaa raskaus uteliailta? Pyöreyttä onneksi on tullut muutenkin, mutta vatsa on silti erottuva…

Apua!

Re: Juhlat ja raskausvatsan piilotus

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   3.3.26 15:04:47

Miksi se pitää piilottaa?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   3.3.26 15:06:54

Löysä mekko on hyvä. Niin peiton itse. Paras jos on vielä röyhelöä pinnassa, ettei ole tasainen

Lähettäjä: Pepe 
Päivämäärä:   3.3.26 15:13:40

Aijotko vetää siellä perseet? Senkö takia vatsa pitää saada piiloon.

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   3.3.26 15:15:00

Miksi se pitää piilottaa?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   3.3.26 15:20:50

Omasta kokemuksesta halusin piilottaa raskauden mahdollisimman pitkään, koska kyseessä oli riskiraskaus. Keskenmeno ja ennenaikaisuus oli kokoajan läsnä.

Otti päähän ihmiset, jotka aina kommentoivat "kyllä se hyvin menee" "mulla on vahva tunne että kaikki on hyvin" ja muut lässytykset. Oli aikamoista olla kokoajan sen pelon kanssa, että mitä käy. Ihmisten hyväntahtoinen vähättely tilanteen vakavuudesta meni ihon alle.

Eli kyllä, ymmärrän hyvin jos ei halua että muut etenkin puolitutut ja tuntemattomat tietää.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.3.26 15:21:04

Pepe: ihan hyvä että sinulla ei ole lapsia.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   3.3.26 16:12:40

Väljän mallinen mekko tai tunika .

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   3.3.26 16:23:43

Olin pikkujouluissa saman edessä. Valitsin paidan, jossa oli nätti rypytys rintojen sivussa ja helma oli sellainen hulmuava, hieman A-linjainen. Rypytyksen ja materiaalin ansiosta paita ei näyttänyt teltalta, vaan itseasiassa hyvinkin istuvalta, mutta kuitenkin hukkasi pyöristyneen mahan kokonaan. Vasta helmikuun alussa kerroin kollegoille raskaudesta ja useampi ihmetteli, että mitenkä eivät olleet pikkujouluissa huomanneet mitään. Minulla on laskettuaika kuukauden päästä eli olin joulukuun alun pikkujouluissa jo yli 5kk raskaana ja maha erottui selvästi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.