Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko liputus miten tarkkaa aikojen osalta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.3.26 21:46:55

Muuton taloyhtiöön jossa hoidetaan liputus, osuu vain pari kertaa vuoteen eli ei iso juttu, mutts kuin että liputus pitäisi aloittaa klo 8 ja töihin pitää lähteä klo 7.00. Samoin olen illalla kotina vasta myöhään eli en ehdi laskea lippua valoisalla.

Re: Onko liputus miten tarkkaa aikojen osalta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.3.26 21:48:15

Tulipas monta kirjoitusvirhettä. Naapuri kyllä sanoi että voivat hoitaa liputuksen mutta noloa aina nakittaa muille.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.3.26 22:07:31

Teillä ei siis ole huoltoyhtiötä, joka hoitaa liputuksen?

Oon ymmärtänyt, että mitään haittaa ei ole siitä, jos lippu on salossa _ennen_ virallista liputusaikaa. Eli jos käyt laittamassa sen salkoon ennen töihin lähtöä, niin se on varmasti ok.

Liput on yleensä laskettu klo 18, ainakin niissä taloyhtiöissä, joissa mä oon asunut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.26 22:27:25

Ei mikään huoltoyhtiökään voi jokaista lippua käydä nostamassa salkoon minuutilleen ;)

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   2.3.26 22:38:53

Linnaan joutuu. Välittömästi.

Vedät sen ennen töihin lähtöä salkoon. Jos jotakuta häiritsee, että lippu on sen aikaa illasta salossa että pääset töistä niin saanevat sen itsekin laskettua.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   2.3.26 22:40:13

Sinun täytyy ilmoittaa töihin, että myöhästyt. Menet töihin vasta sen jälkeen tietenkin.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   2.3.26 22:45:36

Sisäministeriön sivuilla on kerrottu näin:

Lippu pitäisi nostaa ja laskea liputusaikojen mukaisesti, mutta aina tämä ei ole mahdollista esimerkiksi työajoista johtuen. Yksityishenkilö voi toimia liputusaikojen suhteen tarvittaessa joustavasti, kunhan lippua kohdellaan sen arvon mukaisesti. Muiden kuin yksityishenkilöiden tulisi noudattaa liputusaikoja mahdollisimman tarkasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.