Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka usein käytte kampaajalla raidoittamassa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.26 16:39:39

Tekisi mieli tehdä jotain hiuksille, päässä nyt kokonaan oma maantienharmaa väri. Saman värinen siis kuin esim. Sanna Marinilla. Ajattelin, että ottaisi raitoja, saisi nuo vähäiset harmaatkin kivasti piiloon. Mutta - kuinka usein sitä sitten pitäisi ravata kampaajalla jos haluaisi vaaleampaa ilmettä niin, että juurikasvu kasvaisi nätisti eli ns. balayage tekniikalla vaalentaisi? Siksi en ole hirveästi värjännyt hiuksia kun en kestä sitä juurikasvua enkä halua olla koko ajan värjäämässä. Eli tarkoitus olisi säilyttää oma väri tyvessä, mutta laittaisi vähän vaaleampaa ilmettä kuitenkin. Kuinka usein sinä käyt raidoittamassa hiuksia?

Re: Kuinka usein käytte kampaajalla raidoittamassa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.26 17:09:26

Kävin 2 kertaa vuodessa mikä oli liian vähän. Minun hiukset kasvaa niin nopeasti että 3-4kk on maksimi väli jos haluaa hyvännäköiset hiukset. Lisäksi piti olla hopea shampoo ym vaaleaa väriä ylläpitämään eli rahaa siihen saa kyllä upottaa vrt oma väri.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.3.26 17:11:35

Käyn 3kk välein raidoittamassa ja se on aika maksimi.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.3.26 17:14:26

Sanna Marininin hiukset ovat kyllä mielestäni ihan rehellisen brunetet, eivät mitkään maantienharmaat.

Itse olen vaalea, ja käyn n. 6 viikon välein raidoittamasssa. Väliä voisi kyllä helposti pidentääkin. Hiukseni raidoitetaan ihan folioilla ja kampaaja tekee tosi pientä raitaa. Tästä ei tule mitään tiukkaa rajaa, vaan oma väri kasvaa "pehmeästi" esiin. Balayage-tekniikkaa en ole kokeillut.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   2.3.26 17:17:23

"Sanna Marininin hiukset ovat kyllä mielestäni ihan rehellisen brunetet, eivät mitkään maantienharmaat."

Samaa ihmettelin, aika erilainen käsitys itselläni maantienharmaasta :D

Käyn 3 kk välein ottamassa vaaleat tyviraidat. Oma hiusväri on maantienharmaa.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   2.3.26 17:18:23

Käyn 2 krt vuodessa painottuen talviaikaan. Kesällä kun vaalenevat itsestään.

Eikö Sanna Marin ole luonnostaan brunette? Luullut aina. Hassu esimerkki kun ei nyt ole maantienharmaat hiukset.

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   2.3.26 18:11:31

Sama kuin parilla yllä, eli 3 kk väli maksimi.
Tosin mä raidotan aina vain tyvikasvun.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.