Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  5-vuotiaiden vanhemmat! Extempore -kysymys lahja

Lähettäjä: viisvee 
Päivämäärä:   2.3.26 12:54:48

sta.

Lasten karttapallo. Suomalainen kirjakauppa. Onko ok lahja 5-vuotiaalle? Sano nyt ihan suoraan mitä ajattelet tästä ja miksi.

Kiinnostunut avaruudesta, mutta en löytänyt juuri avaruusaiheista hänelle sopivaa lahjaa. Bujetti n. 50 e, maks. 70 e.

Balettia harrastaa ja prinsessajuttuja ym. "tyttömäisiä" juttuja rakastaa, mutta niihin on jo kaikki mahdollinen.

Hän on laajasti kiinnostunut asioista (kukapa viisvee ei olisi!:D), lisäksi on puoliksi toisen maan kansalainen. Sivuhuomiona tämä, että voi sitten katsoa omasta pallosta, että mitä väliä aina lennetään Suomesta maahan X ja mitähän sukulaiset siellä nyt puuhaa.

Sano suoraan.

Re: 5-vuotiaiden vanhemmat! Extempore -kysymys lahja

Lähettäjä: viisvee 
Päivämäärä:   2.3.26 12:58:12

Linkki ei onnistu tänne.

Suomalainen kirjakauppa, Karttapallo Arca.

Olin ite jo 7-10 v. kun sain synttärilahjaksi aikoinaan tavis karttapallon. Sen takia kysyn, onko 5 v liian nuori. Toisaalta tässä on lasten kuvitusta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.26 13:19:18

Riippuu ihan lapsesta. Meillä ei olisi kiinnostunut. Enkä minä vanhempana isosta siivouksen hankaloittajasta, joka vaan pyörii edessä. Toki jos lasta paljon kiinnostaa, on eri juttu.

Meillä lapset saa lahjaksi meiltä ja tutuilta tekemisiä. Niistä jää kivoja muistoja ja näistä oppii hyödyllisiä juttuja. Ja jod nyt ihan jokainen ei ole opettavainen (huvipuistot esim.), niin ainakin on hauskaa.

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   2.3.26 13:19:34

Meillä olis todella tykätty.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.3.26 13:25:06

Erittäin hyvä lahja.

Meillä poika sai aikanaan karttapallon nelivuotissynttärilahjaksi, ja pallo oli ahkerassa käytössä vuosia.
Nyt sama pallo on 12-v pikkusiskon ahkerassa käytössä.

Siitä karttapallosta on hyötyä vuosia. Alakoululainenkin siitä hahmottaa maita ja etäisyyksiä.

Aina sanotaan, että naiset ovat huonoja ilmansuuntien ja etäisyyksien kanssa, mutta en minä ole, eikäeidän tytöt. Karttapallon pyörittelin itsekin lapsena.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.3.26 13:29:31

Karttapallo hyvä. Myös joku aurinkokunta/solar system malli voisi olla hyvä jos avaruus kiinnostaa

Lähettäjä: Möttö 
Päivämäärä:   2.3.26 13:31:22

Mun 5-vuotias lapsenlapsi (poika) ois varmasti innostunut karttapallosta, ja kivan näköinen tuo on muutenkin valoineen.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   2.3.26 13:40:22

Heureka shopista löytyy kaikenlaista avaruusteemaista, oletko sen katsonut?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.