Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kevytyrittäjät

Lähettäjä: Aloittelija 
Päivämäärä:   2.3.26 09:11:12

Kiinnostaisi tietää minkä kevyt yrittäjyyden valitsitte ja miksi? Tarkoitus olisi pienimuotoista toimintaa laittaa pystyyn oman työn ohessa.

Re: Kevytyrittäjät

Lähettäjä: Fii 
Päivämäärä:   2.3.26 09:35:57

Minulla on kevytyrittäjyys ilman y-tunnusta. Nostan rahat palkkana ja niistä vähennetään sivukulut.

Valitsin tämän, koska teen puhujakeikkoja:

- Työ ei ole vaarallista minulle, joten en ole ottanut erillistä vakuutusta. Suurimmat uhat on liikenne (matka puhujakeikalle), mahdolliset kompastumiset jos puhujakorokkeelle on rappuset, power point esitystä pitäessä läppäristä tai mikrofonista voi saada sähköiskun.

- Työssäni en voi aiheuttaa vaaraa muille tai muiden omaisuudelle. Jos vaikka katto sortuisi kesken esitykseni, se on tapahtuman järjestäjän vastuulla.

Jos taas tekisin työtä, jossa vakuutukset pitää olla kunnossa (esim. tallitöissä on iso vaara loukkaantua itse tai tehdä virhe, esim. hevonen pääsee karkuu ja irti oleva hevonen teloo itsensä tai aiheuttaa liikenneonnettomuuden, jossa loukkaantuu ulkopuolisia ihmisiä), valitsisin y-tunnuksellisen kevytyrittäjyyden, että saan yritykselle vakuutukset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.