Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Ota selvää ennen kuin puhut!!!"

Lähettäjä: Gaer 
Päivämäärä:   1.3.26 23:38:01

Tämä on tarkoitettu teille, joilla on halu ja tarve päteä millä tahansa alustalla.

Jos aloittaja kysyy vaikka että miksi tupakka tappaa, sen sijaan että kertoisit näkemyksesi ja ehkä jopa linkkaisit tutkimustuloksia joihin perustat näkemyksesi, on vastauksesi "No mieti sitä!", "Tiedätkö edes mistä puhut???", "Ota selvää!"

Miksei sitä omaa näkemystä ja mielipidettä voi kertoa siinä viestissä ja samalla valistaa muita perusteiden kera, jotka ehkä ovat eri mieltä ja eri artikkeleita lukeneet?

Re: "Ota selvää ennen kuin puhut!!!"

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.3.26 00:09:43

Vielä mieluummin, älä kirjoita täyttä paskaa.

Aina on se heikompi kolmannes, joka uskoo kaiken mitä netistä lukee

Re: "Ota selvää ennen kuin puhut!!!"

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.3.26 00:19:16

Siinä on se, että ihmisiä kiukuttaa että joku kysyy asiaa minkä löytäisi itse googlaamalla kysymyksen ja lukemalla yhden tai kaksi lähdettä. Mutta ei jakseta, laitetaan mielummin joku toinen tekemään työ kun ei itseä huvita.

Itse en yleensä viitsi kyllä vastata näihin sormi suussa esitettyihin "ööö, niinku mix tupakka tappaa??"-kysymyksiin mitään. Kyllä henkilö itse osaa.

Joskus tyhmän kysymyksen kysyjä toki haluaa yksinäisyyttään vain juttuseuraa. Ymmärrän mutta silloinkin kannattaisi kysyä jokin vähän luovempi kysymys, vaikka mielipidettä niin ei saisi tylyjä vastauksia tai jäisi vastauksetta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.