Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastus (om)

Lähettäjä: Noniin 
Päivämäärä:   1.3.26 22:31:02

Nyt se osui omalle kohdalle. Ihastuin. Ja kohde on varattu, kuten minäkin. Joudun olemaan tämän hlö kanssa läheisessä kontaktissa, ihan fyysisestikin välillä ns.sylikkäin. Enkä voi vältellä niitä tilanteita. Kertokaa miten hitossa pitää pää täysin tyynenä tuon kanssa. Yleensä jään kattelemaan tämän miehen vihkisormusta jotta pidän mielen terävänä. Mitäs muita kikkoja käyttää? Ja kyllä kotona on kuivaa, ei johdu minusta. Ja vaikka olen sille yrittänyt tehdä jottei olisi, ei onnista. Joten osin tämä ihastus nyt vaan on ihan hmmm..miehen puutetta :)) ja toisaalta sitä että tuon ihastuksen kohteen kanssa tietyt mielenkiinnon kohteet kohtaa paremmin kuin kotona olevan miehen kanssa. Joten vinkkejä, miten pitää ajatukset täysin siinä mitä tekee?

Re: Ihastus (om)

Lähettäjä: jopasnyt 
Päivämäärä:   1.3.26 22:36:08

Siis mikä pakottaa teidät olemaan sylikkäin??!

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   1.3.26 23:02:16

Ajattele että se on se sun oma mies, ja sillä on kaikki samat ärsyttävät tavatkin.

Päivämäärä:   1.3.26 23:04:17

Työskentely on välillä siis hyvin lähekkäin, ei nyt sentään mitään halailua, mutta toisinaan tosi lähekkäin. En nyt selitä asiaa sen erikoisemmin, mutta näin nyt on. Ei mitään ongelmaa ole sinällään näin työskennellä, olen sen verran pitkään näitä juttuja tehnyt ja aina on sujunut oikein hyvin. Mutta nyt mun pitää ihastuksen vuoksi purra hammasta. Ja ei, ei olla mitään aikuisviihteen tekijöitä xD
Toki olen miettinyt, voiko jotkut jutut tehdä niin ettei ole niin lähellä. Tuo työpari tulee itse lähelle, niin olisihan se vähän hassua jos yhtäkkiä alkaisin väistellä. Ja kun kaikkien muiden kanssa, joiden kanssa tietyt asiat tehdään, ne tehdään samalla tavalla.

Lähettäjä: Bee 
Päivämäärä:   1.3.26 23:08:32

Nyt kun olet jo henkisesti poistunut suhteessasi, niin mikset tekisi sitä ihan fyysisestikin? Jos kotona on kuollutta eikä enää mitään pelastettavissa, miksi olet parisuhteessa? Sinkkuna voisit hyvällä omallatunnolla ihastua kehen tahansa.

Päivämäärä:   1.3.26 23:11:55

heh: olispa tuo edes yhtään ärsyttävä, kyllä yleensä löydän jokaisesta miehestä jonkin ominaisuuden, mihin voisi tarttua. Mutta kun tämän tyypin kanssa on niin helppo työskennellä, toisaalta en onneksi ole jutellut mitään yksityiselämän asioista. Yritän pitääkin asiat niin.

Päivämäärä:   1.3.26 23:23:06

Bee: kotona on kuollutta vällyjen välissä. Muutoin puoliso on erittäin hyvä ihminen, hyvä isä, oletettavasti sitoutunut suhteeseemme yhä. ( hänellä on fyysinen juttu miksei pysty, olen jo useamman vuoden odottanut että yrittäisi/kävisi lääkärissä. Jossain välissä kuoletin vaan itseni seksin osalta) Nyt pelkästään tämän toisen miehen tuoksu herätti. Mikä on tuskallista. Ymmärrän niin kipeästi mistä jään paitsi kun puoliso ei enää pysty ja sitä myöden hänen halunsakin miellyttää on käytännöllisesti katsoen kadonnut.
Ihastumiselle ei voi mitään. Se on lohdullista että pystyn ihastumaan. Mutta aion kärsiä ihastumiseni yksin, ellei tuo ihastuksen kohde ota asiaa puheeksi. Sitten se on selvitettävä.

Lähettäjä: It 
Päivämäärä:   1.3.26 23:29:29

Mikä ammatti oikeasti vaatii, että olette niin lähekkäin?

Päivämäärä:   1.3.26 23:52:32

It: ei ole oleellista. Olisiko jotain vinkkiä tarjota kuinka kuolettaa ihastumisen tunne?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.