Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kiinnostaako kiinnipitoaika?

Lähettäjä: ^z^ 
Päivämäärä:   1.3.26 18:17:27

Onko teidän naapuristossa enempi asiallisia koiranomistajia vai nipoja maanomistajia? Mulla ei ole koiraa joten kuulun jälkimmäisiin.

Re: Kiinnostaako kiinnipitoaika?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.3.26 18:19:09

Ei kiinnosta, olen kansalaistottelematon. Ja harvoin liikutaan koiran kanssa paikoissa joissa linnut pesii.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.3.26 18:31:57

Asun kaupungissa, koira ei liiku irti kuin kaupungin virkistyspusikoissa ja joutomailla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.26 18:40:20

Ei kiinnosta. Omat koirat on riistavapaita. Ja vähemmän maassa pesiviä lintuja häiritsee vapaana liikkuva koira kuin 10m liinaa perässään laahaava laillisesti liikkuva koira. Ollaan aika landella ja täällä kyllä kaikki pitää koiria irti jos vaan hallinnassa pysyvät eikä kukaan siitä pahoita mieltään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.3.26 18:40:36

Minä pidän läpi vuoden irti - omilla mailla ja välittömästi kytkettävissä. Lisäksi käydään koirametsässä.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   1.3.26 18:43:46

Tällä kylällä juoksee niin paljon irtokoiria ettei uskalla kunnolla sekaan mennä. Omat on aina kiinni oli mikä aika tahansa.
On noita irtokoiria mennytkin tässä vuoden sisällä, yksi auton alle, kaksi jäihin ja pari petovahinkoa

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   1.3.26 19:13:56

Omat aina irti. Maalla asutaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.26 19:37:25

Toimitaan kuten on vuosikymmenet toimittu. Eli tilanteen mukaan.

Päivämäärä:   1.3.26 19:59:34

mulla ei oo koiria, eikä haittaa toisten elukat kunhan eivät aiheuta haittaa. jos näkisin hallinnassa olevan koiran irti, en välittäisi, ei vaikuta mun elämään.

Lähettäjä: ; 
Päivämäärä:   1.3.26 20:01:36

Mulla oli vanha koira usein vapaana, kun ei poistunut viereltä koskaan. Nykyinen on sen verran kilipää ja vieraskoirista epäluuloinen, ettei koskaan ole vapaana muualla kuin vuokratussa koirametsässä, josta ei pois pääse.

Lähettäjä: Yks mätä 
Päivämäärä:   1.3.26 20:08:18

Katselin tänään ihmeellistä näkyä.
Naapurilla oli koira remmissä kun käppäili pois metsäautotieltä jonka alussa on pitkälti meidän metsiä.
Mikäs nyt sitten oli kun yleensä jaksaa pitää koiraa remmissä vaan mennessään lenkille meidän maille. Sitten päästää sen vapaaksi juoksemaan ja omia aikojaan piski juoksee sit joskus sieltä takaisin. Aina meidän pihan kautta kiirettä pitämättä.
Ei olla nipoja. Ei ole puututtu pahemmin hulttiokäytökseen. Ihmetelty vaan miten välinpitämätön voi ihminen olla. Kerran vaan hikeennyin todella kun naapurin poika tuli viimein hakemaan koiraa meidän pihasta pois kesällä ja sillä ei ollut edes pantaa.
Ajeli välillä peurojakin takaa. Pelättiin kesällä vasojen puolesta kun olivat vielä niin pieniä että helposti tappaisi.
Muut on kyllä puuttunut tuohon menoon kun koiruli on hyppinyt pieniä lapsia vasten ja käynyt pihassa jossa vauva nukkuu lastenvaunuissa.
Parantaisiko naapuri tapansa, saa nähdä.

Kaikki muut koiranomistajat ovatkin onneksi asiallisia täällä ja maanomistajat ovat myös järkeviä ihmisiä.

Päivämäärä:   1.3.26 20:31:33

Merenjäällä pidän edelleen koiria irti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.