|
Lähettäjä:
Päivämäärä: 1.3.26 16:04:25
Kaipaisin jotain keskustelua vaan aiheesta, kun en tiedä mitä tekisin.
Olen ollut samassa työpaikassa kohta 10 vuotta töissä, etenemismahdollisuuksia en näe edessäni ja toisaalta en tiedä kiinnostaako. Palkankorotus tietysti kiinnostaisi aina. Työmääräni on nykyisessä työssä aika iso, mikä on saanut ajattelemaan, pääsisikö jossain muualla samalla palkalla helpommalla. Pidän kuitenkin taas työni tarjoamasta vapaudesta, voin tehdä etänä töitä osan viikosta, päivän pari toimistolla. Työaika on liukuva ja saan aika vapaasti itse päättää monelta aloitan työpäivän (yleensä klo 7-9 välillä). Vapaa päiviä saa helposti pyydettyä, saldotunneilla tai lomapäivillä.
Ei ole tes- sopimusta kun on ylempi toimihenkilö, palkka on 3200€ kuussa. Korotuksia voi tulla, jos pomon mielestä ansaittua, mutta nekin max. 50-100€ ja niitä saa antaa vain kerran vuodessa. Kerran vuodessa saadaan myös tulospalkkio firman menestyksen mukaan ja miten itse onnistunut tavoitteissa. En tiedä onko työpaikka kuinka vapaa, muista toimipisteistä on irtisanottu ja siirretty töitä muihin paikkoihin, meiltä ei ainakaan vielä.
Olen nyt laittanut huvikseni pariin eri paikkaan työ hakemuksia. Ensimmäisestä tuli jo haastattelukutsu ja sen jälkeen vielä viimeiseen haastatteluun (ei ole vielä aikataulutettu). Työnkuva ei ole vielä täysin selkeä mitä minulle tulisi ja siitä, onko hybridityöskentelyyn mahdollisuutta. Palkka-asianon myös auki, sillä Ekassa haastattelussa sanoivat, että se olisi vähän alle 3000€ tai vähän päälle, vastasin etten ota paikkaa jos palkka ei ole vähintään sama kuin nyt. Silti pyysivät toiselle kierrokselle. Mitä kaikkea kannattaisi nyt sitten selvittää tuolla toisella kierroksella? Tällä kertaa mukana on toimitusjohtaja ja tiimin manageri.
Toiseen työilmotukseen laitoin vasta loppu viikosta hakemuksen, joten siitä ei vielä ole tietystikään mitään kuulunut. Ja sitten tjos vaihdan työpaikan, niin minulla ei luonnollisestikaan ole lomaa kesällä..
|