Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olin pelaamassa ja mun yksi peli nollaantu kokon

Lähettäjä: aan 
Päivämäärä:   1.3.26 15:21:15

Olin pelaamassa pelikkaa kun kesken pelin tuli joku ja sammutti pelin. On tehnyt tota joskus aiemminkin, mutta nyt pyyhki koko pelin aiemman historian pois ja joudun aloittamaan pelin alusta ja jouduin tekemään kaikki säädötkin. Ihan kun siis en olisi ikinä muka koko peliä pelannut.

Pystynkö jotenkin palauttamaan mun aiemmat tiedostot?

Re: Olin pelaamassa ja mun yksi peli nollaantu kokon

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.3.26 15:21:53

Naiset ei pelaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.26 15:23:19

Mikä peli kyseessä? Joskus se on tyypillinen vika, ja siihen voi olla fiksejä saatavilla.

Päivämäärä:   1.3.26 15:27:47

Witcher 3, jos menee pelissä "continue" kohtaan niin sanoo että on vioittunutta tietoa, niitä ei voi ladata koska vioittuneet. Pleikan asetuksista taööenuksista ja tallenetut tiedot löytyy ennen sitä vioittunutta tietoa kohtaa ne aiemmat kohdat missä tallentanut. Saako niitä tuotua sieltä jotenkin takaisin?
En vaan jaksais alottaa koko peliä alusta, kun se siinä alussa on musta tylsiä kohtia ja just olin pääsemässä pelissä niihin mitkä vaan kerran aiemmin pelannut läpi (lisäosat).

Päivämäärä:   1.3.26 15:31:14

PCllä olisi suhteellisen helppo yrittää korjata modeilla, mutten tiedä miten vastaava toimii pleikalla. Kokeile poistaa ihan viimeisin tallennustiedosto ja katso josko se lähtisi siitä aiemmasta pyörimään?

Päivämäärä:   1.3.26 15:34:38

., joo poistin sen viottuneen tallenteen, ei palauttanut niitä kaikkia mutta pääsin jatkaa peliä katon nytten toimiiko. En tiedä olisiko pitänyt poistaa vielä se edeltävä tallenne myös. Sinällään niillä aiemmilla tallenteilla ei sinällään väliä kun en oo niitä mihinkään käyttäny. Lähinnä että millon oon viimeksi pelannut jne.

Päivämäärä:   1.3.26 15:37:08

Kannattaa varmaan tallennella aika usein ja mielellään laittaa joku tallennustiedostojen sync päälle niin et seuraavalla kerralla menetä niin paljoa.

Jos tuota toistuu usein niin miettisin onko pleikkarin kovalevy enää ihan priimakunnossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.