Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Retkeily/ulkoiluhousut plus-kokoiselle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.2.26 18:59:13

Olisiko suositella merkkejä tai malleja? Olen lyhyt ja paksu, XXL/52. Monella merkillä loppuu koot. Sellaset jollain tavalla kosteuden ja tuulen kestävät ulkoilukamppeet koiralenkeille olis hakusessa.

Re: Retkeily/ulkoiluhousut plus-kokoiselle

Lähettäjä: Lastenhoitaja 
Päivämäärä:   28.2.26 19:06:04

Kannattaa tokmannilla käydä katsomassa. Pituutta itsellä 162 cm ja koko vaatteissa XL/XXL ja Tokmannin ulkoiluhousut olleet sopivan pituisia. Viime kuin lopussa ostin kotiin sekä töihin alesta hengittävät kevyt toppahousut. Hintaa yhteensä 30 €. Alessa oli vaikka mitä ulkoiluhousuja.

Lähettäjä: Qq 
Päivämäärä:   28.2.26 19:10:08

Enpä ole koskaan löytänyt

t. isopersepäärynä

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   28.2.26 19:52:15

Rukka, Halti? Menin Intersportin sivuille ja laitoin kokohakuun D52, niin tuli Rukkan ulkohousut.

Päivämäärä:   28.2.26 20:01:03

Bink ei ollut mielestäni yhdetkään noista retkeily/kuorihousut mitä itte olen etsinyt ja mitä oletan aloittajankin tarkoittavan. Olivat topattuja talvi/hiihtohousuja.

Päivämäärä:   28.2.26 20:13:11

Qq, no nyt ei ole vielä sesonki noille. On toki haasteellista löytää isojen kokojen vaatteita muutenkin ja varsinkin jos etsii väärään vuodenaikaan. Syksyllä olisi voinut olla enemmän tarjontaa. Mutta pianhan tässä talvisesonki loppuu ja tulee ohuemmat vaatteet kauppoihin.

Itse olen pitkä ja monesti naisten vaatteista loppuu pituus kesken. Olen myös persevä ja reitevä, joten monet ulkoilumerkit eivät vaan istu vaikka kokoja olisikin. En voisi kuvitella esim. Fjällrävenin housuihin mahtuvani, vaikka niissä riittäisi pituus. Noissa edellä mainituissa merkeissä on mahtunut pienempi koko mitä normaalista käytän, eli ovat väljiä.

Kannattaa aloittaja katsoa myös kotimaisista Sastan tarjonta. Muistaakseni heillä on plusmallisto.

Päivämäärä:   28.2.26 20:16:53

https://sasta.fi/products/hilla-trousers-1?variant=46463643058518

https://sasta.fi/products/taival-w-trousers-1?variant=41094014959799

Päivämäärä:   28.2.26 20:20:44

Bink juu tiedän ettei nyt ole sesonki.

Halusin vain masentaa aloittajaa sillä tiedolla, etten ole 20 vuoden etsimisen aikana löytänyt läskiperseelle lyhyelle ihmiselle sopivia ulkoiluhousuja.

Omana kriteerinä on myös kapenevat lahkeet niin kuin muidenkin ihmisten housuissa on. Joitain yläkerrasta sopivia housuja kun on tullut vastaan niin niissä on lahkeen suun leveys sitten ollut sama kuin reiden leveys eli ovat muistuttaneet lähinnä housuhametta eivätkä tämän takia ole päässeet jatkoon tai ole edes käyttökelpoisia.

Päivämäärä:   28.2.26 20:27:48

Sastan housut vaikuttavat ihan järkeviltä ja ainakin tuotekuvissa lahkeetkin kapenevat, en olekaan noihin koskaan missään törmännyt. Pitää katsoa jos pääsis sovittamaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.