Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mago-hiustenpidennys

Lähettäjä: Mago 
Päivämäärä:   28.2.26 08:16:54

Onko kellään sennulla kokemusta mago-hiustenpidennyksistä? Millainen oli lähtökohta ja kuinka paljon hiustenpidennysten laitolle tuli hintaa? Itsellä puolipitkät ja ohkaiset hiukset niin ajattelin olisiko nuo pidennykset hankkimisen arvoiset.

Re: Mago-hiustenpidennys

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.2.26 08:20:22

Hyvin harva ainakin tekee magoja. Itse ohuthiuksisena päädyin sinetteihin, ja olen ollut tyytyväinen. Sinettihiusta voi käyttää uudelleen, siinä missä magot menee roskiin yhden käytön jälkeen, koska niitä ei voi kiinnittää uudelleen.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.2.26 08:36:09

Sinetit kuluttaa hiusta tosi paljon. Jos aloittajalla on jo valmiiksi ohuet hiukset, en niitä ottaisi ja sinettejä ei muutenkaan ohuempaan hiukseen suositella. Ompelupidennys on vähän hellävaraisempi, mutta harkitsisin tarkkaan sitäkin. Ja fakta on, että kyllähän ne pidennykset ovat aina hiuksille rasite, vaikka monesti kuulee väitettävän muuta.

Mago-tekniikkaa en tunne.

Päivämäärä:   28.2.26 08:40:36

Onko sinulla Ällö kokemusta sinettipidennyksistä? Kun ei ne oikein laitettuna kuluta hiusta. Päinvastoin, omat hiukseni ovat kasvaneet sinettien kanssa. Kaikki käsittelyt tietenkin kuluttavat hiusta jossain määrin, mutta ainakin itsellä esimerkiksi permanentti kulutti enemmän.

Päivämäärä:   28.2.26 08:45:41

- on kyllä, minulla oli sellaiset usemman vuoden, kunnes kampaaja ei niitä enää suositellut. Siirryin teippipidennyksiin ja käytin niitäkin jonkin aikaa, kunnes lopulta luovuin pidennyksistä kokonaan. Hoidin asianmukaisesti, pidin kiinni öisin, harjasin pidennyksille tarkoitetulla harjalla, pidennykset olivat laadukkaita (simply natural) ja tekijä oli alansa pioneereja (hän on tehnyt pidennyksiä varmaan miltei pisimpään Suomessa, ysäriltä saakka).

Lisäksi on toki oma kampaajakoulutus pohjalla, eli jonkinlainen käsitys aiheesta on sitäkin kautta.

Päivämäärä:   28.2.26 08:47:26

Ja kyllähän ne hiukset luonnollisesti kasvaa pidennystenkin kanssa (miksei kasvaisi?), mutta jatkuva rasite hiukselle aiheuttaa omat ongelmansa myös.

Pidin pidennyksiä varmaan jotakuinkin 6-7 vuotta.

Päivämäärä:   28.2.26 08:48:27

Ällö: mielenkiintoista. Olisikohan nuo sinettipidennykset sitten vähän kehittyneet, kun en todellakaan koe että kuluttaisivat hiusta. Useamman vuoden olleet itselläkin, kuitenkin. Ja hiuset ovat tosiaankin hennot.

Päivämäärä:   28.2.26 08:51:38

Piti ihan tarkistaa facen aikajanalta. Pidennykset on olleet 2006-2015, mutta välillä en niitä pitänyt muutamiin kuukausiin. Eli aika oli pidempi kuin muistelin.

Päivämäärä:   28.2.26 09:22:01

Eikö sinettipidennykset ole huonot ohuille hiuksille siinäkin mielessä että ne ovat aika näkyvät? Ajattelin että tuo mago-tekniikka on pidennyksistä ehkä kaikista huomaamattomin kiinnityskohdalta? En halua käyttää paljoa aikaa siihen, että saan arkisin kiinnityskohdat peitetyksi, oli hiukset sitten auki tai kiinni. Ja kiitos kaikille vastauksista! Vielä odottelen kokemuksia ja tuo hinta myös kiinnostaa. Kampaamoiden sivuilla on jotain hintoja, mutta ei niistä tahdo saada sitä lopullista hintaa selville. Varmasti yksilökohtaista, mutta että onko hinta lähempänä 500 euroa vai tonnia..

Lähettäjä: Leena 
Päivämäärä:   28.2.26 09:30:01

Eikö kannattaisi ostaa suoraan luonnollisen näköinen peruukki? Pidennykset näkyy aina. Haluatko näyttää Tukiaiselta? :D

Päivämäärä:   28.2.26 09:32:07

Leena, ei hyvin tehdyt pidennykset mihinkään näy, ellei huoltoväli veny liian pitkäksi. Katukuvassa näkee kyllä luvattoman huonoja virityksiäkin, mutta ei hyvin tehdyt ja asiallisesti huolletut erotu minnekään. Monet laulajat yms käyttävät pidennyksiä ja harva edes hoksaa asiaa.

Lähettäjä: bang 
Päivämäärä:   28.2.26 09:34:09

Mulla oli magot nyt toisen kerran. Pitkä pitoväli, kävin välillä värjäyttämässäkin kampaajalla tyveä, hyvä käsiteltävyys. On vain tosi kalliit laiton ja värjäyksen kanssa, ja kun uudet pitäisi taas tilata. En ikinä koskaan jaksa laittaa hiuksia, niin eipä nämä mulla palvele tarkoitustaan. Lisäksi mun oma hius on julmetun paksu, niin puntteja meni tosi monta = tosi monta euroa lisää rahaa. Kokeilisin kuitenkin ehdottomasti ohuempaan hiukseen.

Päivämäärä:   28.2.26 09:49:00

bang, Montako punttia sinulle laitettiin ja paljonko tuli maksamaan?

Joo, toki pidennysten laiton lisäksi pitää hiukset siinä samassa vielä värjätä/vaalentaa, jotta sointuvat yhteen ja näyttävät hyvältä.

Itse en ainakaan kampaamon kuvista saanut "tuksumaista" vaikutelmaa pidennyshiuksista. Toki nuo kuvat otetaan aina niin, että kaikki hiukset on vedetty taakse, joten hiukset näyttää hyvin runsailta ja kauniilta. Onhan se täysin eri sitten kun hiukset on "normaalisti" myös sivuilla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.