Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rahaa Amerikkaan, miten?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.26 00:08:45

Miten rahaa lähetetään ulkomaille? Kyse on muutamasta eurosta eikä ole huijaus kyseessä vaan haluaisin lähettää kukkia kirjekaverilleni, jonka olen myös tavannut. Kirjekaverin kaveri on Facebookissa kaverini, ja on ollut jo yli 15 vuotta. Pyytäisin häntä ostamaan ne kukat mutta miten toimitan rahan?

Olen vanha enkä ole koskaan laittanut rahaa ulkomaille niin voisiko joku auttaa? Minulla ei ole mitään Mobilepayta tai muuta, enkä ole edes koskaan tilannut mitään ulkomailta joten naurakaa vaan. Kirjekaverini puoliso on menehtynyt joten haluaisin laittaa ne kukat...

Re: Rahaa Amerikkaan, miten?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.2.26 00:26:02

Voit maksaa kukkalähetyksen ja toimittavat sen ovelle, ei tarvitse laittaa rahaa kellekään muulle.

Päivämäärä:   28.2.26 00:28:05

Miten minä sen osaisin maksaa? Olen ihan oikeasti tyhmä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   28.2.26 00:28:10

Western union

Päivämäärä:   28.2.26 00:30:42

Etsit sopivan firman, maksat sinne ja toimittavat haluttun osoitteeseen. Esim tämä:

https://www.fromyouflowers.com/

Päivämäärä:   28.2.26 00:34:56

Ja firmoja on useita, googleen vaan usa flower delivery ja valitsemaan. Lue arvosteluja ensin.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   28.2.26 00:36:18

Pankkisiirtona voi maksaa myös ulkomaille. Silloin vain tarvitaan pidempi, kansainvälinen tilinumero.

Tai sitten noille firmoille voi yleensä maksaa ihan kortilla samoin kuin käyttäisit korttimaksua missä tahansa suomalaisessa verkkokaupassa.

Päivämäärä:   28.2.26 00:37:04

Okei, eli jos löydän sopivan firman niin se maksu tulee siinä muodossa että osaan maksaa sen? Kyseessä on Michigan jos se auttaa... ja tämän kaverin kanssa ollaan oltu kirjeenvaihdossa jo yli 30 vuotta ja lähetelty lahjoja ja puhuttu videopuheluita ja tavattukin niin on minusta todella tärkeää laittaa niitä kukkia.

Ja olen se mummeli, joka pari vuotta sitten jouluna kyseli vinkkejä joululahjaan ja laitoin servetit ja patalaput ja reseptin.

Päivämäärä:   28.2.26 00:38:26

Pystyt varmasti maksamaan luottokortilla. :) Kiva ajatus sinulta!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.