Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  rintojen kehityshäiriö

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.26 12:35:11

mua kun täällä on arvosteltu.. niin jos teillä olis sellaset samanlaiset niin ette voi ees tietää miten se vaikuttaa kehonkuvaan ja itsetuntoon.

kun huomasit uimahalleissa ja koulussa aikanaan et itsellä on aivan erilaiset rinnat kuin muilla.

ei oo niin helppoo lähtee korjaa implanteilla. niissä on leikkaus, uusiminen aina ja omat riskinsä. ja olemattomiin rintoihin niistä ei saa kovin luonnollisia. rasvansiirrotkaan ei usein onnistu kun on jo valmiiksi aika hoikka....

Re: rintojen kehityshäiriö

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.2.26 12:38:04

Asennuta silarit.

Päivämäärä:   27.2.26 12:38:28

Onhan se kurjaa, mutta olet vuosia märehtinyt asiaa. Eikö kannattaisi kokeilla jotain uutta? Itsetunnon kehittämistä vaikka? Ehkä voisit etsiä jonkun (positiivisen, ei toksisen) vertaistukiryhmän? Oletko ollut terapiassa?

Ne on vain tissit. Kaikki tissit on ihan kivoja jos niitä pääsee hipelöimään.

Lähettäjä: korkki 
Päivämäärä:   27.2.26 12:41:16

Kehityshäiriö on yleinen ja niitä paljon korjataan. Et ole kokemukseksi kanssa yksin, mutta olet kyllä kehittänyt siitä itsellesi ylitsepääsemättömän esteen. T. Rinnat korjattu jo nuorena

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   27.2.26 12:45:03

No mulla on käytännössä olemattomat, mutta eipä juurikaan vaikuta elämääni millään tavalla. Itsetunto on muista asioista kiinni.
Urheillessa kätevää, ei ole ainakaan tiellä. Ja toisiin vertailu on aivan turhaan, olen tällainen ja sillä hyvä. Tärkeämpää itselle ainakin on, että saan elää terveenä, implantit tuovat monelle terveyshuolia.

Päivämäärä:   27.2.26 12:47:36

MENE NYT
TIPE TISSIPERSE
SINNE PLASTIIKKAKIRURGILLE
MÄRISEMÄÄN
NIIN EI TARVITSE
MÄRISTÄ TÄÄLLÄ
VUODESTA TOISEEN.

JOS OLISIT MENNYT PLASTIIKKAKIRURGILLE
KUUSI VUOTTA SITTEN
NIIN SINUN TISUT
OLISI KORJATTU
JO YLI VIISI VUOTTA SITTEN.

Päivämäärä:   27.2.26 12:49:28

Poistata ne tisut kokonaan niin ei tarvitse märehtiä enää ollenkaan.

Sellainen flat chest, kuin miehillä. Siis mastektomia, joka tehdään transmiehille.

Pyydä sellainen operaatio.

Päivämäärä:   27.2.26 12:52:11

Lähettäjäkorkki

Päivämäärä27.2.26 12:41:16

Kehityshäiriö on yleinen ja niitä paljon korjataan. Et ole kokemukseksi kanssa yksin, mutta olet kyllä kehittänyt siitä itsellesi ylitsepääsemättömän esteen. T. Rinnat korjattu jo nuorena

/ rasvansiirrollako?

implantit pitää vissiin uusia vähintään 10 vuoden välein. tai ainakin kuuluisi

Päivämäärä:   27.2.26 12:57:05

Kannattaisiko sinun mennä uudestaan sinne uimahalliin katsomaan muiden tisuja? On poistettuja, roikkuvia säkkejä ja eriparimönttejä. Eikä sellaiset rinnat häiritse ketään. Mene vaikka heille puhumaan "Mua ahdistaa mun rumat tisut ja kun katon sun navassa asti roikkuvia säkkejä poistettuja lättäviivoja / eripariutareita ja auton kokosta / vyötäröäs kapeempaa persettä niin oon kyllä tosi kade. Mua ei oo koskaan ees seksuaalisesti häiritty kun mullon nii rumat tisut ja laatikkomainen perse". Veikkaan, että saisit sellaisen saarnan, ettet enää valittaisi ulkonäöstäsi yhtään kenellekään.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   27.2.26 13:15:45

Ei ole rintoja olkenkaan, koska oli syöpä. En kuitenkaan jaksa märehtiä asiaa, hengissä ollaan, onneksi. Kyseessä oli kuitenkin pari möykkyä rasvaa ja muita kudoksia, eivät ne määrittele minua.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.2.26 14:24:52

"No mulla on käytännössä olemattomat, mutta eipä juurikaan vaikuta elämääni millään tavalla. Itsetunto on muista asioista kiinni."

Juuri näin.

Luuleeko joku täällä oikeasti, että tipen itsetunto kohoaisi merkittävästi jonkun leikkauksen myötä? Tuskinpa. Sitten löytyisi joku toinen kohta kropasta, joka on muka ihan kamala ja aiheuttaa epävarmuutta. Eikös hän joskus päivitellyt täällä reisiäänkin?

Se leikkaus on joka tapauksessa valinta, mikä sinun pitää itse tehdä. Joko hyväksyt itsesi kuten olet, tai sitten menet leikkaukseen ja sitoudut siihen, että 1) se on kallis ja suht iso operaatio, 2) leikkaus pitää todennäköisesti uusia useampaan otteeseen ja 3) leikkauksesta/implanteista voi aiheutua myös haittaa.

Me ei voida asiaa sinun puoleestasi päättää. Sinuna miettisin sitä, että maailmassa on todellakin naisia, jolla ei ole rintoja ollenkaan tai joiden toinen rinta on leikattu pois esimerkiksi syövän myötä. Silti he voivat elää ihan onnellista ja täyttä elämää ja omata hyvän itsetunnon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.