|
Lähettäjä: malla
Päivämäärä: 27.2.26 11:04:06
Olin rakastunut yhteen mieheen omissa piireissä, ja pidin häneen yhteyttä yhdellä nettialustalla. Tuli tunne että hän on siellä myös. Alkoi epäilyttämään, kun nettialusta tuntui olevan täynnä vaan muutaman ihmisen kirjoituksia, tunnistin kirjoitustyyleistä, niin sitten muka tuo mies oli innostunut minusta, ja häntä alettiin syyllistämään tuosta.
Siellä oli oikein lauma ihmisiä syyllistämässä tätä miestä. Huomasin että miehellä on pää hajoamassa, ja joka toinen päivä mielipide vaihtuu. Negatiivista, positiivista. Miehestä luotiin minulle kuva, ja väläyteltiin kaikkia diagnooseja, että minun empatiat saisi. Pelättiin että mies hairahtaa syntisille teille.
Meitä kumpaakin syyllistettiin. Miehelle lähettämiini viesteihin puhelimeen en saanut vastausta, vaikka ennen olimme viestitelleet aiemmin sitä kautta. Vain nettialustan kautta "hän" pystyi viestittämään.
Kaikki hulluuden diagnoosit sen mukaan laitettiin yhteisön toimesta, jos ei menneet asiat sen mukaan kun yhteisö halusi. Tuntuu että nämä, jotka pitävät miehen aisoissa kommenteillaan ja manipulaatiollaan, tekevät töitä nettialustalla vähintään kahdessa eri vuorossa.
Mies käytti raskaasti alkoholia, muka sen takia että oli niin rikki suhteesta minuun, valvoi siis yöt aina jonhonkin kolmeen. Pakko siellä oli olla myös kolmas työvuoro siis näiden syyllistäjien ja manipulaattorien toimesta. Wachtower liike oli kysymyksessä.
Mieshän olisi muka halunnut mennä kanssani kihloihin ja naimisiin oikein pikavauhtia. Mutta hänellä oli vaimo... näillä vuorolaisilla meni kirjoitukset sekaisin, välillä mies asui kerrostalossa, välillä korvessa, milloin missäkin. Mies kirjoitteli minusta välillä todella negatiiseen sävyyn, siis tänä tapahtui silloin kun muka olin nukkumassa. Väärin luuli, kumihuuli.
|