Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silmäluomileikkaus yläluomelle

Lähettäjä: rva 
Päivämäärä:   27.2.26 06:22:43

Harkinnassa vahvasti..onko täällä kellään kokemuksia! silmäaseman tarjontaa katselen tässä

Re: Silmäluomileikkaus yläluomelle

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   27.2.26 07:11:45

Mene mieluummin plastiikkakirurgille kuin silmälääkärille.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   27.2.26 07:12:48

Tästä oli just ainakin yks topa täällä, kokeile hakua.

Mä leikkautin Silmäasemalla pari vuotta sitten, ihan tyytyväinen oon mut jos oot kovin tarkka ulkonäöstä ni suosittelisin plastiikkakirurgia silmälääkärin sijaan, suuremmalla todennäköisyydellä nätimpi lopputulos.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.2.26 07:22:31

Itse en leikkauttaisi vaikka kyllähän nuo nahat luomen päällä roikkuu. Esko Eerikäinen ihan julkisesti kertoi käyneensä silmäluomileikkauksessa, mielestäni ulkonäkö meni huonommaksi, silmät näyttää kummallisen pyöreiltä eikä ole enää "itsensä näköinen".

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   27.2.26 07:33:52

Mulla roikkuu kanssa luomet pahasti, on meillä "sukuvika" äidillä ja mummilla oli myös. Äitini kävi leikkauksessa muutama vuosi takaperin ja piristi kyllä ulkonäköä kummasti. Itsellä häiritsee jo siinä että joudun tietokoneella töitä tehdessä kohottamaan kulmia kokoajan.

Useita julkkiksia nähnyt joille tuo leikkaus tehty ja heillä ulkonäkö muuttunut täysin, joten ehkä sellaista lopputulosta haluaisin kuitenkin välttää.
Haluaisin kanssa kuulla että misä paikoista/kirurgeista on parhaat kokemukset?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.2.26 08:06:57

Minulla on aina ollut raskaat silmäkulmat ja nyt iän myötä varsinkin toisessa silmässä kulma roikkuu jo ikävästi, minkä takia esim. silmäluomen iho ärsyyntyy. Joudun myös "kohottamaan" kulmaa koko ajan. Olen myös miettinyt jonkinlaista korjausleikkausta, mutta en oikein tiedä, että mitä kautta asiaa pitäisi lähetä selvittämään.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.2.26 08:10:15

Mä lähin syksyllä yksityisellä. Kaikki meni hyvin ja olen tyytyväinen. Kokonaisuudessaan hintaa tuli 2500€.

Tästä oli pari viikkoa sitten keskustelua täällä. Siellä oli hyvin vastauksia. Itsekin sinne enemmän vastailin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.