Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  miten alatte keskustelee tinderissä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.26 19:18:44

siis ihan et mitä kuuluu?

mä en osaa. ku tyylii vaa et mitä kuuluu? ihan hyvää..

ja siihe se sit jääki ..

Re: miten alatte keskustelee tinderissä

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   26.2.26 19:19:57

Tipe

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.26 19:21:41

Naisen vuorosanat:
>töh täh
>ai häh
>mitäh

Lähettäjä: shokkihoito 
Päivämäärä:   26.2.26 19:27:33

Mitä väliä sillä on? Et kuitenkaan uskalla koskaan näyttää rumia tissejäsi ja persettäsi kenellekään, joten et koskaan tule tapaamaan ketään livenä sitä(kään) kautta. Joten keskustelu siellä voi olla korkeintaan jotain sanahelinää, jolla ei ole mitään väliä.

Päivämäärä:   26.2.26 19:28:16

Moi tisuperse-TiPe :) Eikö edellinen ketju riittänyt?

Minulle tulee paljon "moi" ja "moi mitä kuuluu". On mielestäni todella tylsiä ja osoittaa sen, ettei profiiliani ole edes vilkaistu. En vastaa tuollaisille mitään.

Kannattaa siis kaivaa jokaisen profiilista jotain, aloittaa sillä, eikä laittaa samaa tylsää aloitusta jokaiselle vastaantulijalle.

"Täällä pitkä tumma painava isomunainen mies Järvenpäästä, olen varattu mies joka kaipaa seksiseuraa kun vaimo on niin kuiva", vaikka profiilissani lukee, että en viehäty pitkistä miehistä, miehen pitää olla normaalipainoinen, mielellään hoikka, en etsi seksiseuraa, minun kiinnostustani ei herätä se että kehuskelee isolla munalla kun isomunaiset on huonoja seksissä ja siitä ei tinderissä kanssani keskustella, en halua yhteydenottoja varatuilta, etsin ihan pidempää parisudetta Rovaniemen seudulta.

Noin niin kuin esimerkkinä siitä, millaisia yhteydenottoja saan... Eli miehet eivät viitsi lukea kenenkään profiileja vaan laittavat saman typerän aloituksen aivan jokaiselle.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   26.2.26 19:29:32

No tartu johonkin asiaan miehen profiilissa ja kysy siitä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Kai siellä jokin kiinnitti huomion, jos match tuli?

"Mitä kuuluu?" on aivan turha.

Päivämäärä:   26.2.26 19:36:44

oon vaan tosi huono keskustelee tälläisissä tilanteissa erityisesti

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.26 19:36:59

ylisviiva@gmail.com

Saa laittaa viestiä.

Päivämäärä:   26.2.26 19:38:01

jos vaikutan tylsältä ni sit se on niin.. en7

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.26 19:44:05

Minkä takia olet tinderissä jos se ei ole sinulle hyvä alusta?

Päivämäärä:   26.2.26 20:38:39

en ole edes vielä tinderissä mut mielenkiinnosta mietin miten normaalit sosiaaliset taidot omaava ihminen siellä keskustelee itseään kiinnostavan kanssa.

en tiedä voiko sit vaan sanoa et oot nii hyvännäköinen et kiinnostaisi tutustua... ja mitä siellä kysellään..

olisin varmaan jokin työhaastattelija siellä..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.26 20:40:48

Voit sanoa ihan mitä itse haluat, sehän se pointti on että löytää itselleen sopivan.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   26.2.26 20:42:38

Kai siinä profiilissa jotain on mistä voi kysyä? Itse sinkkuna olin vain hingessä ja boossa niin oli suoraan joku prompti, josta kysäistä

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   26.2.26 21:06:29

No siellä kysellään sitä, mikä kiinnostaa. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Jos miehellä lukee profiilissa harrastuksia, kysy mikä niissä on parasta tai paljonko harrastaa. Jos lukee, että tykkää hyvästä ruoasta, kysy tykkääkö kokkailla kotona vai onko ulkona syöminen parasta. Ylipäätään voit kysyä, mitä tekee vapaa-ajallaan. Opiskelualasta tai työskentelyalasta voi kysyä, miksi on valinnut juuri ne.

Jos ei kiinnosta tietää yhtään mitään, niin kannattaako sellaisen kanssa edes mätsätä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.