|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.2.26 17:57:29
Miksi jotkut sanovat kaikkeen "Ihan sama, päätä sä :)", mutta sitten kuitenkin jälkeen päin valittavat, että "oisin valinnu toisin".
Eli ei olekaan ihan sama.
Esim. kaveri tulee yökylään, käymme kaupassa ostamassa ruokaa. Kysyn, mihin kauppaan haluaa mennä. "Ihan sama :)". Mennään Lidliin kun se oli lähimpänä ja kuljimme kävellen. Lidlissä sitten sanoo "Mä oisin kyllä ennemmin halunnut S-markettiin". No, kotona oli vielä "ihan sama :)", joten enää ei voi valittaa.
Kysyn, että ostetaanko tätä tai tota vai jotain, johon vastaa kaikkeen "ihan sama :)" "Aivan sama :)" tai "Päätä sä :)". Ja kaikesta, mitä valitsen, nurisee kotona "Mä en kyllä ikinä osta tällaista, ostan aina luomua. En koskaan osta tällaista, ostan aina erilaista" jne.
Kysyn, ottaako ohuen vai paksun peiton vai molemmat, "Ihan sama :)" ja aamulla valittaa, kun oli liian kylmä/kuuma kun annoin väärän paksuisen peiton ja vain yhden peiton.
Kysyn, mitä haluaa aamiaiseksi, niin "Ihan sama :)", ja aamiaispöydässä kommentoi "Mä en kyllä yleensä syö tällaista, en oo koskaan syöny tällaista, tää on tosi outoa ruokaa". Jaa. No, vielä hetki sitten oli kyllä "ihan sama :)".
Miksi?
|