Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bypias yms

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.26 07:09:46

Tätä firmaa kurmotetaan nyt. Mitä muita vastaavia on ? Mites alpa ? Ylikallista roskaa vai laatua ? Ja mitkä olis oikeesti laadukkaita vaatteita ?

Re: Bypias yms

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.26 07:49:03

Balmuir. Muka ylellisiä tanttakaapuja sekä muuta rompetta kalliilla hinnalla jotka todellisuudessa teetätetään kehitysmaiden hikityöpajoissa.

Re: Bypias yms

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.2.26 08:31:45

Alpaan luotan 100%. Ei todellakaan ole roskaa, vaan erittäin korkealaatuista alpakkaa ja silkkiä. Arvokasta kyllä, mutta täällä kaiken roskan seassa vähän sokaistuukin halvoista hinnoista.

Kävin kurkkaamassa Bypiasin neuleita ja niissähän oli iso osa muovia seassa. Ei todellakaan herättänytkään ajatusta laadusta.

Alpalta ja North Outdoorilta ostan likimain kaikki yläosat. Pariin kertaan olen sortunut esim. halvempaan merinoon ja viimeistään ekassa pesussa vaate on kulahtanut kummallisesti. NO:lta ja Alpalta mulla on aktiivisessa käytössä jo kymmenen vuotta vanhoja vaatteita (eikä mulla ei ole paljon vaatteita, vaan käytössä olevia oikeasti käytetään).

Molemmilla suosikkibrändeillä on (ollut) myös aivan huippu asiakaspalvelu, josta ne toivottavasti pitävät kiinni myös toiminnan kasvaessa ja muuttuessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.