Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada mies hammaslääkäriin?

Lähettäjä: Jooh 
Päivämäärä:   24.2.26 20:28:58

Miehen suu tuoksuu päivittäin todella pahalta. Hän pesee hampaat vain kerran päivässä, patistelustani huolimatta.

Olen yrittänyt hienovaraisesti mainita ohimennen asiasta, mutten ole kehdannut sanoa suun pahasta hajusta kuin tilanteissa, joissa suu on haissut erityisesti joltakin ei niinkään tulehdukselta, jolta tuoksuu päivittäin.

Mies on itsekin puhunut hammaslääkärin menosta jo useamman kuukauden, mutta ei ole jaksanut tehdä asialle mitään. Olen yrittänyt kannustaa häntä myös omalla esimerkilläni, kävin juuri itsekin hammaslääkärissä, ostin uuden sähköhammasharjan yms.

Itselläkin on aikanaan vuosia sitten haissut suu, ja ihmettelen miten hän ei itse sitä hajua huomaa. Itse varasin silloin heti ajan hammaslääkäriin.

Ei tee enää mieli pussailla ja rehellisesti kuvottaa välillä olla edes lähellä, koska haju on niin voimakas. Voimaton olo.

Re: Miten saada mies hammaslääkäriin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.2.26 20:37:02

En tiedä. En haluaisi kumppaniksi ihmistä, jota pitää kuin lasta patistaa peseytymään. Kertoo elämänhallinnan ongelmasta, että haisee mutta ei välitä tehdä asialle mitään. Ja kertoohan se jotain miehestäsi muutenkin, että hän tietää kuinka paljon sinua se haju inhottaa, mutta ei silti tee asialle mitään. Henkilökohtainen hygienia on myös kumppanin huomioimista. Hän ei siis välitä yrittää korjata ongelmaa edes sinun takiasi.

Sano hänelle ihan kaunistelematta, että se haju on kamala ja sinua inhottaa läheisyys hänen kanssaan sen takia.

Re: Miten saada mies hammaslääkäriin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.2.26 21:59:10

Ei mitään hienovaraisesti, vaan karjaiset joka kerta "Yäääk, mikä haju!!" kun mies lemuaa ja pomppaat etäämmälle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.