Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suositelkaa pallovispilää

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   23.2.26 18:55:58

Olen viimeaikoina innostunut kokeilemaan kaikenlaista keittiössä ja alan kaivata vispilää jolla voisi sekoitella muutakin kuin munakkaita. S-marketissa katselin sellaista, mutta tuntui niin lelulta, että mietin kestäisikö se edes kermavaahdon vispaamista.

Joku astetta tukevampi vispilä olisi hakusessa ja pallovispilät (ainakin googlen mukaan nimi on pallovispilä) ilmeisesti ovat sellaisia, ainakin jos osaa etsiä laatua. Minä en osaa kun ei ole aiemmin sellaista ollut, ja siksi kyselen täältä jos joku osaisi suositella jonkun tietyn merkkistä tai vaikka linkata jonkun hyvän.

Kertokaa mitä ja mistä kannattaa hankkia tai mitä ja mistä ehdottomasti ei kannata.

Ja juu, on minulla sähkövatkain, mutta tykkään tehdä mieluummin itse.

Re: Suositelkaa pallovispilää

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.2.26 19:45:05

Mun käteen sellainen muovinen, vähän "lötkö" pallovispilä on parempi kuin metallinen.

Ja kierrevispilä sitten taas metallisena.

Mitään merkkejä en osaa sanoa, koska omani olen ostanut vuosia sitten.

Kokeile kaupassa vispilän tuntua omaan käteen, siten löydät sinulle parhaiten sopivan.

Re: Suositelkaa pallovispilää

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   23.2.26 20:00:14

*, kiitos, mutta tämä on pieni paikkakunta eikä valinnanvaraa oikein ole. Pallovispilöitä myydään peräti kahdessa kaupassa, ja niissä molemmissa niiden vispilöiden langat (tai miksikä niitä kutsutaankin) ovat vahvuudeltaan ongensiiman luokkaa ja ne metalliset kierrevispilätkin tuntuvat tukevammilta.

Sen takia mietikin että josko jostain saisi tilattua kunnollisen. Tai sitten odotan että tulee jotain asiaa isompaan kaupunkiin ja yritän muistaa katsoa josko sieltä löytyisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.