Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En usko että mulle on kumppani

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   23.2.26 16:26:26

Oon haaveillut kumppanista koko ikäni, jo ihan lapsesta asti mulla on ollu lähes unelma se että on mies. Nuorempana yksin oleminen tuntui jotenkin tosi ahdistavalta, joten juoksin paljon baareissa ja koska sain paljon huomiota miehiltä niin seuran saaminen oli tosi helppoa. Mutta, en ymmärtänyt silloin sitä että eihän he nähny mussa vain sen kuoren. Mä itse kuvittelin sinisilmäisesti että nyt tuo rakastuu minuun. No ei rakastu.

Ja kun ei baarit riittänyt, selasin kuvake.netin tarjontaa ja tapasin sitä kautta miehiä. Kunnes tuli tinderit yms. Mut jostain syystä en saanu mitään kestään muutamaa kuukautta pidempään.

Ainoa oikea parisuhde on kestänyt 3 vuotta. Muut ollu lyhyitä. Nyt olen 35 vuotias, ja olin varmaan 3 vuotta käymättä minkäänlaisilla treffeillä enkä edes pyrkinyt siihen. Kun ei vaan jaksa, joka kerta pettyä ja miettiä mikä mussa on vikana. Kunnes nyt, annoin yhdelle mahdollisuuden. Lähdin liikkeelle ajatuksella että kaveri, mutta tunteet tuli mut pidin silti pään kylmänä. Mut ei, taas mä löydän itseni miettimästä miksi en vaan kelpaa ??

Olen jo kauan ajatellu että musta tulee se yksinäinen kissa mummo, kun en vissiin vaan osaa pariutua.

Re: En usko että mulle on kumppani

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   23.2.26 16:47:02

Mä luulin että tällä vuosikymmenellä olisi jo päästy tästä ajattelusta että mies pitäisi olla. Toki on on ok haaveilla sopivan kumppanin löytymisestä, mutta se on välillä aika hankalaa nykypäivänä. Kuulostat hieman huono itsetuntoiselta, joten se pitäisi saada ensin kuntoon ennen kuin ryhdyt miettimään kumppaneita koska silloin vedät itseesi hyväksikäyttäjiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.2.26 16:48:49

Aika hankala tehdä lapsia ilman miestä.

Lähettäjä: pp 
Päivämäärä:   23.2.26 16:50:11

^nainen voi ryhtyä itselliseksi äidiksi jos vaan asiat muutoin kunnossa.

Päivämäärä:   23.2.26 16:51:23

Isättömistä lapsista tulee tunnetusti tasapainoisia.

Päivämäärä:   23.2.26 16:51:27

En onneks ole koskaan halunnu lapsia:)

Päivämäärä:   23.2.26 16:51:58

Sitten sama nussia dildoa.

Päivämäärä:   23.2.26 16:52:53

Dildolta ei kauheesti saa läheisyyttä eikä juttu seuraa :D

Päivämäärä:   23.2.26 16:54:27

Ota kissa.

Päivämäärä:   23.2.26 17:02:54

On koira !

Päivämäärä:   23.2.26 17:03:43

Eli hullu koiranainen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.2.26 17:54:28

Ylilautaviivahan se onkin taas ensimmäisenä mölisemässä tasapainoisuudesta. En tiedä milllaisessa perhemallissa sinä kasvoit, mutta siitä päätellen mikä oli lopputulos niin hyvin ei kasvatus onnistunut. Vaikka eihän se suinkaan aina ole vanhemmista kiinni, luonnevikaisia ihmisiä syntyy ihan normaaleillekin vanhemmille.

En myöskään sinuna antaisi kenellekään minkäänlaisia neuvoja pariutumiseen eikä lisääntymiseen kun itse et incelinä ole onnistunut kummassakaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.