Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hoitajat! Rakenteinen kirjaaminen?

Lähettäjä: Kaverin puolesta 
Päivämäärä:   22.2.26 23:28:12

Oletan että potilasjärjestelmät ovat kehittyneet. Pyysin potilastietojani, mutta sain vain päiväraportit yhdeltä hoitojaksolta. Onko kuitenkin niin, että järjestelmistä löytyy tietoja jotka eivät näy Omakannasta tai mistään muualtakaan?

Tässä on ongelma oli asia niin tai näin. Jos jotkut tärkeät tiedot siitä kuinka mua pitää hoitaa eivät näy, se on riski. Jos taas en itse voi niitä tarkistaa, niin ei sekään ongelmatonta ole.

Tiedän että hoitajia ja lääkäreitä on täällä paljon vähemmän kuin ennen. Siksi kiitokset vastaajille jo etukäteen.

Re: Hoitajat! Rakenteinen kirjaaminen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.2.26 23:50:15

Siis millä tavalla pitää hoitaa? Ei siellä mitään ”potilas haluaa klo 6 vessaan” kirjauksia ole tietenkään.
Riskitietoihin toivottavasti tallennetaan ne mitä pitää, omalla kohdalla oli jäänyt kirjaamatta lääkeaineallergiat, mutta löytyi sen jälkeen kun määrättiin väärä kuuri (jolle olin allerginen).

Re: Hoitajat! Rakenteinen kirjaaminen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.2.26 01:14:40

Kriittiset riskitiedot näkyy Omakannassa. Mutta onko siellä joku kohta johon voi kirjata jotain pysyviä hoito-ohjeita. Esim. rasti ruutuun jos potilas kastelee sängyn yöllä / tarvitsee apua vessakäynteihin tms. Jos mä tekisin softaa, niin laittaisin sinne tollaset asiat jotenkin numeroituna ja sit vapaan tekstikentän mihin kirjoittaa ohjeet tulevia hoitojaksoja ajatellen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.