Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Odotukset - todellisuus parisuhteessa?

Lähettäjä: Vaativa 
Päivämäärä:   22.2.26 06:35:56

Millaisia haaveita tai odotuksia teillä oli teidän unelmien miehelle ennen kuin löysitte kumppaninne ja kuinka hän eroaa niistä? Vai oletteko löytäneet sen unelmien prinssinne?

Itse kamppailen pinnallisten asioiden kanssa suhteessa, jossa mies on huomioiva, kuunteleva ja itsekin puhuva, empaattinen, rakastava minua ja lapsiani kohtaan. Seksielämä toimii hyvin ja läheisyyttä on paljon. Kaikinpuolin hyvä mies, mutta pienituloinen, eikä myöskään ulkonäöltään ihanteeni. Joskus myös koen itseni miehekkäämmäksi, kun esimerkiksi työkalut pysyvät paremmin kädessä kuin hänellä. Hänessä on kyllä sellainen ihana piirre, että hän haluaa oppia ja kehittää itseään ja on valmis kokeilemaan uusia asioita.

Ei kai tällaista voi päästää käsistä vain niiden haavekuvien takia, eihän? Eihän unelmien prinssejä oikeasti ole olemassa?

Re: Odotukset - todellisuus parisuhteessa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.26 07:28:36

Unelmien prinssitkin voivat käytännössä olla kuin Andrew.
Miehesi kuulostaa hyvältä kumppanilta. Tulot ja ulkonäkö ovat katoavaisia ominaisuuksia. Kunhan nyt ei päästä itseään lihomaan muodottomaksi.

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   22.2.26 07:30:30

Mutta sinä et rakasta miestä, sillä jos rakastaisit niin noilla asioilla ei olisi merkitystä. Kestääkö suhde pidemmän päälle, jos et rakasta toista?

Olen löytänyt oman unelmieni prissin. Kaikissa ihmisissä on virheitä eikä kukaan ole täydellinen. Mielestäni olennaista on voiko toista rakastaa virheistä huolimatta eli ne virheet ei kuormita ja häiritse suhdetta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.2.26 07:48:06

Kun sinkuksi yli 10 vuoden suhteesta jäin, mulla oli kyllä turhan tarkat kriteerit (naurettavankin) ja kyllä ne siitä järkevöityi kun aikaa kului :D mutta asiat joista olin tarkka, oli nikotiini ja alkoholituotteiden käyttö (nikotiini nolla, alkoholi järkevää) ja ettei ollut tietokone ja konsolipeliaddikti. Ja myöskin ettei ole elämäntapatyötön.

Lopulta löysin kyllä sen jota olin tarvinnut eniten elämässäni. Monta sammakkoa piti pussata ennen kuin se prinssi löytyi. Ehkä ärsyttävin piirre on se kun hän jättää kaappien ovia auki. Onneksi vain tämmönen vika :D

Lähettäjä: Sad Lisa 
Päivämäärä:   22.2.26 07:49:53

Ethän itsekään ole täydellinen, kun ajattelet noin pinnallisesti. Sinulla kuulostaa olevan erinomainen puoliso, eikä todellakaan mitään syytä rikkoa hänen ja lastesi elämää vain haavekuvien takia.
Totta kai joku komea ja varakas mies voi hetken tuntua oikealta prinssiltä, mutta arki astuu jokaiseen suhteeseen.

Tekee mieli sanoa, että älä tyttö hyvä haihattele.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.