Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valmiskastike vs itsetehty

Lähettäjä: Selvmeid 
Päivämäärä:   21.2.26 14:37:02

Onko olemassa oikeasti hyviä valmiskastikkeita? Siis onko niitä?

Me välillä kotona ´väännetään ´, kun toinen tyytyväisenä voi ostaa ja syödä jotain Knorrin/Blå Bondin ruskeakastiketta tai currykastiketta, joskus jotain muutakin mutta nämä eikä ne muutkaan ole ikinä minulle maistuneet. Jos minulla on liha josta tihkuu paistoliemi niin siihen teen sen kastikkeen enkä pilaa lihaa jollain valmiskastikkeella.

Toki maustamisella voi pilata kaiken hyvänkin aihion, mutta kuitenkin. Mitenkäs teillä? Ja siis vinkkejä hyvistä valmiskastikkeista.

Re: Valmiskastike vs itsetehty

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.2.26 14:42:33

Ainoa käyttämäni valmiskastike on Hellmannsin majoneesi, muut tehdään itse. Vinegretit salaattiin, kastikkeet lämpimille ruoille. Yhtään hyvää valmiskaatiketta en ole oikein maistanut koskaan,valitettavasti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.2.26 14:53:20

Jos ruoka pitää olla nautinto, niin toki itsetehty. Jos taas ruokaan suhtautuu kuin polttoaineeseen, eli riittää kunhan ruoka vie päivässä eteenpäin ja pitää kropan kunnossa, ei maulla ole väliä ja sama sitten mitä sitä syö ja kuka sen on tehnyt.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.2.26 14:56:32

Eiväthän ne kovin hyviä ole. Olikohan joskus Knorrilla viherpippurikastike, joka oli ihan ok. Ja sellainen punaviini-tölkkikastike. Meillä mökillä syödään varsinkin talvisin jonkun verran mahdollisimman valmiita ruokia, joten kokemusta on. Eipä juuri nykyään laiteta kastikkeita siellä tai ne viedään suosiolla kotoa.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   21.2.26 16:27:27

Vaikea sanoa kun ei käytetä tai tehdä ikinä kastikkeita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.