Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  eiran sairaala, rintojen suurennus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.26 10:33:34

onko kukaan ollut?

itse mietin tuota rasvansiirtoa.. sopii esim tubulaarisiin rintoihin. yhdellä kuppikoolla kasvua yhdellä rasvansiirtokerralla.

mikä olis just hyvä, et sais pientä muotoa ja täytettä nöihin tubulaariisiin.

ajattelin mennä konsultaatioon.

Re: eiran sairaala, rintojen suurennus

Päivämäärä:   20.2.26 10:34:28

"Käytämme Eiran sairaalassa vesisuihkuavusteista rasvaimua eli WAL-tekniikkaa rasvansiirron yhteydessä. WAL-tekniikka on vesisuihkuavusteinen rasvaimun uusi menetelmä, jossa imukärjestä tuleva nestesuihku ensin puuduttaa kudokset tasaisesti, ja sitten toimii apuna rasvasoluja irrottaen ja hermoja, verisuonia ja lymfakudosta säästäen.
Tekniikka mahdollistaa n. 600 ml:n rasvansiirron, mikä on tavanomainen keskimääräinen siirremäärä jaettuna kahteen rintaan.

Aiemmin valtaosa WAL-toimenpiteistä tehtiin paikallispuudutuksessa. Paikallispuudutuksessa tehtävän rintojen suurennuksen lopullinen tulos on noin puolen kuppikoon suurennus.
Nykyisin rasvansiirto tehdään pääosin nukutuksessa. Nukutuksen etuna on se, että puudutusaineiden puuttuessa rasvansiirteessä olevan nesteen määrä on alhaisempi, jolloin siirretyn rasvan määrä on suurempi. Nukutuksessa tehdyn yhden toimenpiteen lopullinen tulos on noin yhden kuppikoon suurennus."

Lähettäjä: ZiZi 
Päivämäärä:   20.2.26 10:41:52

Olen miettinyt samaa, mutta aika hinnakas toimenpide. Eiran sairaalassa 10.000€. Jäi mietityttämään onko hinnan arvoinen. Ulkomaille en lähde, Eira ja Mehiläinen olleet vaihtoehdot. Rasvansiirrossa houkuttaa luonnollisempi lopputulos ja ei tarvitse murehtia implanttien uusimista 10 vuoden päästä.

Päivämäärä:   20.2.26 10:45:38

zizi/ mulla sama etten halua miettiä uusimista 10 vuoden päästä.

lisäksi haluan luonnollisen lopputuloksen .

tuo on arvonlisäveroton toimenpide jos kyse rintojen kehityshöiriöstä kuten mulla.

eli noin 7800e jonka saisi maksettua noin 650e /kk korottomasti..

Päivämäärä:   20.2.26 10:45:57

ja mulla on myös se että ulkomaille en lähde

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.