Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ”Petetty” nainen laittoi viestiä

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   20.2.26 08:21:09

Tiedän etten tehnyt oikein, mutta turha jälkeenpäin jossitella. Majoitin varatun miehen kotiini syksyllä baarin jälkeen. Pussailtiin ja nukuttiin samassa sängyssä, mutta pidemmälle ei menty.

Tämä mies on nyt eronnut omasta aloitteestaan ja laitellut mulle viestiä, mutta en ole hänestä kiinnostunut enkä ole antanut vastakaikua. Sanoi erotessaan että kertoi kumppanillensa tästä että nukkui luonani yms. Sen verran tiedän kun samaa kaveripiiriä, että kumppaninsa on pettänyt tätä miestä useita kertoja, pahimmillaan parhaan kaverinkin kanssa. Eli ei ole mikään puhdas pulmunen itsekään.

Nyt tämä exä laittoi minulle yöllä viestiä. Sanoi ”tietävänsä kaiken, ja toivottavasti minulla on nyt hyvä olla kun he ovat eronneet”

Mitä tuohon voi vastata? Olen itse sinkku ja toki tiedän ettei ollut viisas veto majoittaa ketään, mutta heidän suhteessaan on ollut pettämistä aiemminkin naisen puolelta, joten miksi hän nyt minulle laittaa tuollaista?

Re: ”Petetty” nainen laittoi viestiä

Lähettäjä: Peunu 
Päivämäärä:   20.2.26 08:24:11

Miksi vastaisit yhtään mitään?

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   20.2.26 08:27:25

Ei tarvi vastata mitään.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   20.2.26 08:39:33

Lähtökohtaisesti se on aina pettäjän vastuulla eikä sinua voi liiaksi syyttää. Todennäköisesti nainen on vaan niin pettynyt ja haluaa siten jonkun syyllisen asiaan.
Sinun ei tarvitse vastata mitään, tai korkeintaan jotain että tämä on heidän välinen asia eikä sinun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.2.26 08:50:37

En tosiaan vastaisi mitään, koska asia ei kuulu sinulle mitenkään. Pussailu ei ollut sinultakaan fiksusti tehty (majoittamisessa sinänsä ei mitään vikaa), jos tiesit miehen varatuksi, mutta varatulla on kuitenkin viime kädessä vastuu vetää rajat.

Ethän edes voi tietää mitä naiselle on kerrottu. Hänen viittaamaansa "kaikki" voi olla vain omaa päättelyä (ei oikeasti tiedäkään mitään) tai sitten mies on voinut eroa helpottaakseen/riidan ohessa/tms. väittää, että tapahtui jotain vieläkin enemmän.

Anna siis olla ja jatka elämää ilman heidän sotkujaan.

Päivämäärä:   20.2.26 08:52:16

Itse varmaan laittaisin lyhyen viestin, jossa kertoisin tuon että eipä ollut fiksua ottaa miestä yöksi, mutta ette kuitenkaan tehneet sitä. Uskokoon tai olkoon uskomatta. Pidempään draamailuun en vastaisi mitään. En syyttäisi naista mistään enkä kertoisi muutenkaan tarkempia yksityiskohtia illan kulusta.

Päivämäärä:   20.2.26 08:55:42

Anna olla. Todennäköisesti syytää sinua, koska se on helpompaa kuin miehen syyttäminen tai omien virheiden myöntäminen.

Päivämäärä:   20.2.26 09:06:58

Ei kannata vastata mitään, mutta jos olette samaa kaveriporukkaa niin kyllä teit väärin vaikka kumpikaan ei olisi läheinen kaveri. Olet omalta osaltasi aiheuttanut draamaa pussailemalla varattua miestä ja ottanut miehen jopa sänkyysi. Ihan oikeasti, jos sinulla on yhtään selkärankaa tai empatiaa tai voi asettaa itsesi ko naisen asemaan niin sinua kyllä kuuluu nyt hävettää.

Jos jotain vastaat niin anteeksi on hyvä sana ja jatkossa lopeta turha draamaan osallistuminen ja pysy erossa varatuista.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   20.2.26 09:20:21

. // Aloittajahan sanoi, että tämä nainen on pettänyt miestään useita kertoja, jopa miehen parhaan kaverin kanssa? Ei se toki mikään paremman olon peruste ole, mutta tämä tapaus on aika lievä tuohon verrattuna :D

Päivämäärä:   20.2.26 09:25:35

"Aloittajahan sanoi, että tämä nainen on pettänyt miestään useita kertoja, jopa miehen parhaan kaverin kanssa? Ei se toki mikään paremman olon peruste ole, mutta tämä tapaus on aika lievä tuohon verrattuna :D"

En ole edellinen piste, mutta oikeuttaako se huonon käytöksen, jos joku muu tekee vielä pahemmin? Minun moraalini sanoisi, että ei. En myöskään ainakaan itse haluaisi laskeutua huonosti käyttäytyvän tasolle, vaikka tänä päivänä tuntuu, että poliitikkoja myöten kisataan siitä kuka käyttäytyy asiattomimmin tai idioottimaisimmin. :D

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   20.2.26 09:40:49

Eihän sinun tarvitse vastata mitään. Mutta jos haluat vastata, niin voithan kirjoittaa tuollaista, mitä laitoit aloitukseen. Eli vahvistat miehen kertoman, että seksiä ei ollut, vain samassa sängyssä nukkumista. Ja voit pahoitella tapahtunutta, ja sanoa ettei ollut fiksua sinun puolestasi. Muusta sinun ei tarvitse huolehtia, loppu on heidän välinen asia.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   20.2.26 09:50:42

Vastaisin vaan "Ok."

Ei ole sun tehtävä alkaa vahvistamaan miehen sanomisia tai arvioimaan eron syitä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.26 09:56:42

Turha ruveta mihinkään "kuka on huonoin ihminen" -kisaan.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   20.2.26 10:14:30

Ei kannata vastata mitään.

Vaikuttaa niin wt pariskunnalta että joudut hyvässä tapauksessa vielä heidän draamoihin mukaan. Palaavat kuitenkin yhteen parin viikon sisällä ja sitten taas kohistaan.

Elämä on mukavampaa, kun pysyy etäällä tuon tyyppisistä ihmisistä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.26 10:20:48

voi myös olla että naisella on epäilyksensä, mutta ei oikeasti tiedä kaikkea. koittaa saada sut nalkkiin. en vastaisi mitään ja estäisin.

Lähettäjä: tota 
Päivämäärä:   20.2.26 10:26:42

Älä nyt hyvä ihminen vastaa tuolle mitään, ethän ole osallinen millään tavalla tuossa erossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.