Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rahahuijaukset tililtä

Lähettäjä: Pert 
Päivämäärä:   20.2.26 08:16:51

Jatkuvasti saa lukea, miten siltä huijattiin puhelimessa 70 000 ja tolta 35 000 jne.
Onko tuo vaan sattumaa vai osaavatko/ tietävätkö huijarit ne, joilla sitä rahaa on paljon?
Mikä taas pistää miettimään pankkien turvallisuutta

Re: Rahahuijaukset tililtä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.2.26 08:29:55

Ei niillä kaikilla huijatuilla rahaa olekaan, vaan ottavat lainaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.2.26 08:32:53

Mitäpä pankki sille voi, jos asiakas siirtelee omia rahojaan?

Sitten täällä valitetaan että on hirveää käyttämistä, kun pankista kysytään syytä suurille käteisnostoille vaikka hevoskauppojen yhteydessä...

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   20.2.26 08:33:28

Pankkien turvallisuutta? Kun huijattu itse antaa tunnuksensa puhelimessa tai vahvistaa siirtoja tililtään "turvatilille" vaikka näistä on vuosikaudet ihan joka tuutista varoiteltu niin mitä ihmettä tässä voi enää pankit tehdä? Huijausyrityksiä tykitetään sarjatulella, kun tarpeeksi moneen ollaan yhteydessä niin aina on joukossa joku, joka menee lankaan.

Pankeilla on paljonkin kaikkea turvallisuuteen tähtäävää taustalla mutta kyllä ihminen nyt sentään itse saa siirtoja tililtään tehdä ja niitähän nämä ovat, itse on annettu jollekin tunnukset tai itse vahvistetaan tilisiirrot.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   20.2.26 09:05:29

Mutta mistä ne huijarit tietää, kenelle kannattaa soitella..? Saako ne vihjeitä pankin työntekijöiltä?

Jostainhan se tieto on tultava, ei huijareidenkaan aika riitä soittamaan miljoonille täkyjä, että oliskohan sillä ja voiskohan sitä huijata...kyllä niillä on jotenkin tarkempaa tietoa jo lähtökohtaisesti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.