|
Lähettäjä: Liona
Päivämäärä: 19.2.26 10:42:51
Sairaalasta kotiuduttu ns tyhjin vatsoin.. Sinne jäi se mitä jo niin kovasti odotettiin, vain minä ja mieheni tultiin kotiin. Vasta hetki sitten ultrassa kaikki oli tosi hyvin, mutta näin nyt kävi. Fyysisesti olen vähän kipeä, mutta sen kanssa pärjään. Mutta henkisesti olen aivan vereslihalla ja haavoilla, en minä edes tiedä mitä tunnen. Ei ole sanoja, on vaan niin paha ja tyhjä olo että oksettaa. Miten ihmeessä tässä pitäisi olla? Puhelin piippaa viestejä, tilanteesta pitäisi kertoa tietyille tahoille, vauvaa varten hankitut tavaratkin pitäisi siivota pois sekä varmaan nukkua ja syödäkin pitäisi ennemmin tai myöhemmin vaikkei kumpikaan tunnu nyt mahdolliselta.
Miten pitäisi nyt nyt elää, kohdata pian kyselevät ihmiset, työkaverit ja pomo, hymyillä reippaasti ja muutenkin vaan olla ja jatkaa elämää, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Pelkään että minun ajatellaan olevan joku typerä itkupilli, jos murrun. Olenhan aina yleensä se positiivinen, iloinen ja reipas tyyppi, joka pitää negatiiviset tuntemukset sisällään piilossa tilanteessa kun tilanteessa. Mutta nyt tuntuu, että olen niin palasina sisältä etten tunnista itseänikään, olo on ihan sumua. En yleensä avaudu edes nettiin mistään, mutta anonyymipalstalta kysyminen tässä ja nyt tuntuu ns ”turvalliselta” kanavalta.
Vinkkejä? Neuvoja? Kokemuksia? Viisaita ohjeita?
|