Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mull on aina nälkä

Lähettäjä: ei kuitenkaan jano 
Päivämäärä:   19.2.26 09:17:06

Miksi mulla on nälkä koko ajan?

Kun syön, on nälkä. Kun olen juuri syönyt mahan ähkyyn, on nälkä silti.

Re: Mull on aina nälkä

Lähettäjä: Täyttävä 
Päivämäärä:   19.2.26 10:07:49

Kuinka monta kananmunaa pystyt syömään?
Jos kymmenen jälkeen vielä pukkaa nälkää niin ihmettelen.

Lähettäjä: Jano 
Päivämäärä:   19.2.26 10:30:01

Minulla ruokailun jälkeen jano tuntuu nälkänä. Varsinkin työpäivinä kun käy lounasravintolassa, jossa ruoka usein suolasta tai muuten maustettua. Vajaa tunti lounaan jälkeen on taas nälkä, mutta ruokaa ei tee mieli. Kun juon vettä, nälän tunne katoaa.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   19.2.26 10:31:30

Joo, voi olla jano, voi olla refluksia... Voi olla jotain muuta...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.2.26 10:33:58

Mulla rasva on se joka vie näläntunteen pois. Jos en oo syöny tarpeeksi rasvaa, voi jäädä nälkä vaikka ois vetänyt mahan täyteen.

Toisaalta kun syö tarpeeksi rasvaa, myös hyvin pieni määrä ruokaa tekee kylläiseksi ja se kylläisyys kestää pitkään.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   19.2.26 10:37:16

"ei kuitenkaan jano" Tuossahan se vastaus taisi tulla.
Jos et juo riittävästi, tottakai sinulla on "nälkä". Janon tunne voi tuntua hyvin samanlaiselle kuin nälkä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.2.26 10:38:25

Juo enemmän. Mitä syöt? Tuleeko tarpeeksi proteiinia? Rasvaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.2.26 10:45:44

Itsellä on näin kun oon raskaana. Tuli aika nopeasti posin jälkeen ja nyt viikolla 13 edelleen tulee näitä viikkoja jolloin on nälkä ihan koko ajan.

Jos ei raskausmahdollisuutta niin kannattaa katsoa mitä syö. Ainakaan itsellä mitkään jogurtit ei täytä tai murot. Myslistäkin tulee aika nopeasti nälkä. Nälkä lähtee itsellä kun on tasapainoinen lounas jossa lihaa, jotain muuta ja hyvä määrä kasviksia että saa kaikki ravintoarvot. Testaa vaikka kalaa, kasviöljyä, kasviksia, avokadoa tms muita jossa on pehmeitä rasvoja lounaan rinnalle.

Lähettäjä: Toffee 
Päivämäärä:   19.2.26 11:01:07

Minullakin on jatkuva nälkä, aina, vaikka olisin juuri syönyt. Ihan sama kuinka paljon tai vähän, nälkä ei vaan katoa jostain syystä, se vaan on ihan aina läsnä. Ollut näin aika nuoresta asti. Ja koen siitä häpeää, sillä esim vanhempani ja jotkut ystävät ovat siitä minulle ivailleet, esim ravintolassa olen aina syönyt koko annoksen ja jälkkärin ilman ähkyä, vaikka muut eivät jaksa edes puolta. Olen saanut kuulla olevani naiseksi vääränlainen nälkäni ja ruokahaluni kanssa. Syön terveellisesti ja yleisesti täyttävänä pidettyä ruokaa ja juon paljon, terveydessä ei mitään todettua vikaa, joten en tiedä mistä tämä johtuu. Olen siksi todennut vaan, että noh tällä mennään ja syön ruoka-annokset puhtaasti rutiinin mukaan, koska kehoni signaaleihin ei ole luottamista. Vaikka jos kultareunusta tälle haetaan, niin se on minulle siinä mielessä kierosti myös etu, että minun on tosi helppo noudattaa dieettejä (tiukka ruokavalio ja painon ja rasvojen matalana pitäminen kuuluu siis nykyään harrastamaani urheilulajiin), koska nälkä on minulle niin tuttu ja normaali olotila, että siedän sitä hyvin. Mutta on tämä todella rasittavaa oikeasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.