|
Lähettäjä: Toffee
Päivämäärä: 19.2.26 11:01:07
Minullakin on jatkuva nälkä, aina, vaikka olisin juuri syönyt. Ihan sama kuinka paljon tai vähän, nälkä ei vaan katoa jostain syystä, se vaan on ihan aina läsnä. Ollut näin aika nuoresta asti. Ja koen siitä häpeää, sillä esim vanhempani ja jotkut ystävät ovat siitä minulle ivailleet, esim ravintolassa olen aina syönyt koko annoksen ja jälkkärin ilman ähkyä, vaikka muut eivät jaksa edes puolta. Olen saanut kuulla olevani naiseksi vääränlainen nälkäni ja ruokahaluni kanssa. Syön terveellisesti ja yleisesti täyttävänä pidettyä ruokaa ja juon paljon, terveydessä ei mitään todettua vikaa, joten en tiedä mistä tämä johtuu. Olen siksi todennut vaan, että noh tällä mennään ja syön ruoka-annokset puhtaasti rutiinin mukaan, koska kehoni signaaleihin ei ole luottamista. Vaikka jos kultareunusta tälle haetaan, niin se on minulle siinä mielessä kierosti myös etu, että minun on tosi helppo noudattaa dieettejä (tiukka ruokavalio ja painon ja rasvojen matalana pitäminen kuuluu siis nykyään harrastamaani urheilulajiin), koska nälkä on minulle niin tuttu ja normaali olotila, että siedän sitä hyvin. Mutta on tämä todella rasittavaa oikeasti.
|