|
Lähettäjä: Kop
Päivämäärä: 18.2.26 12:54:05
Olen pulassa työkaverin kanssa. Tehdään töitä samassa toimistossa ja työ vaatii suuren osan ajasta hyvää keskittymistä. Ongelmana on työkaveri joka pälpättää jatkuvasti omia asioitaan, miettii asioita ääneen ja keskeyttää. Ihmiset on erilaisia ja ymmärtääkseni hän saa ihan hyvin työnsä tehtyä vaikka aivot selvästi askaroi ihan muiden asioiden parissa :D Lukee saapuvia viestejä/sähköposteja ääneen ja kommentoi niitä. Reagoi kaikkeen nanosekunnissa ja on vähän adhd muutenkin. Mulle on aivan sama miten hän työnsä tekee, mutta antaisi muiden olla edes hetken rauhassa. Hänelle on tästä melko hienovaraisesti sanottu, auttaa hetken mutta seuraavana päivänä sama meno jatkuu. Hän hiukan jopa loukkaantuu, jos hänen keskeytyksiin ei aina reagoida saman tien. Itse olen osittain tämän takia työpäivän jälkeen aivan naatti. Ymmärrän että olemme selvästi eri tahtisia ja erilaisia muutenkin, mutta en haluaisi viettää kaikkia työpäiviä hänen tahdissaan. Oen ajatellut ottaa tämän puheeksi esimiehen kanssa, mutta en usko että asialle mitään tapahtuu.
|