Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käsipyyhkeet ei peseydy kunnolla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.2.26 07:27:21

Pesen 60 asteessa ja käytän kirjopyykille tarkoitettua pesuainetta ja huuhteluainetta. Silti etenkin vaaleisiin käsipyyhkeisiin jää sellainen likaisen näköinen tummempi laikku keskelle siihen kohtaan mihin kädet useimmin kuivataan. Miksi?

Re: Käsipyyhkeet ei peseydy kunnolla

Päivämäärä:   18.2.26 07:33:51

Siksi että pyyhkeisiin kuivataa likaisia käsiä, ei puhtaita.

Varsinkin miesväkeä olen vuosikymmenten saatossa muistuttanut, että pyyhkeisiin kuivataan puhtaat kädet, ei pyyhitä paskoja pois. :D Eli vettä ja saippuaa lisää likaisiin käsiin!

Pesen aina kaikanlaiset pyyhkeet 90 asteessa, hiki ja lika pois. Ei jää tummentumia. Joskus pyöräytän kaksikin kertaa peräkkäin koneessa. Ei mitään vedensäästöohjelmia.

Päivämäärä:   18.2.26 07:37:23

90 tai 95 astetta ja vanishiä niin lähtee. Jos ovat valkoisia niin kloritia

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   18.2.26 07:39:33

Kädet olisi tarkoitus oikeasti pestä ennen pyyhkeeseen koskemista.

Ja pyyhkeet kannattaa pestä 95asteessa, kun muhiivat kosteana käytössä ollessaan.

Päivämäärä:   18.2.26 07:49:34

Varsinkin miesväkeä olen vuosikymmenten saatossa muistuttanut, että pyyhkeisiin kuivataan puhtaat kädet, ei pyyhitä paskoja pois. :D Eli vettä ja saippuaa lisää likaisiin käsiin!

Itse olen myös joutunut kouluttamaan miestäni että se käsienpesu ei ole sitä että kastellaan likaiset kädet vedellä ja pyyhitään liat pyykeeseen vaan käytetään saippuaa jotta lika menee pesuveden mukana viemäriin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.