Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkuryhmät, mihin kannattaa liittyä?

Lähettäjä: Nivea 
Päivämäärä:   17.2.26 20:36:34

Facessa on ryhmä sinkut hevosihmiset, mutta ryhmän toiminta on ihan dead, ja siellä lähes kaikki naisia (nyt siis etsitään miestä ).
Nyt kun etsitään neulaa heinäsuovasta eli fiksua hevosmiestä, niin mikä deittipalsta / app olisi varteenotettavin vaihtoehto?

Ja juuh, en kaipaa moraalisaarnaa että pysy kaukana hevosmiehistä!
Oma aika menee kokonaan tallilla ja 2 hevosta treenaten, joten "normi"-miehet voi unohtaa, niillä loppuu ymmärrys 2 vkossa siihen että olen käytännössä koko valveilla-oloajan jollain tavalla hevosiin liittyvässä toiminnassa. On nimittäin kokeiltu ã

Re: Sinkkuryhmät, mihin kannattaa liittyä?

Lähettäjä: Mayza 
Päivämäärä:   17.2.26 20:41:15

Älä ota mitään ukkoa sotkemaan omaa elämää tai mieti ainakin toooosi tarkasti miten ne sinun elämästä tekis yhtään helpompaa ja parempaa :)

Re: Sinkkuryhmät, mihin kannattaa liittyä?

Lähettäjä: Nivea 
Päivämäärä:   17.2.26 21:08:23

Mayza, mulla on sen verran elettyä elämää takana että ihan sinisilmäinen en enää ole. Mutta juurikin tästä syystä, ikä laittaa miettimään asioita eteenpäin, ja olen hoksannut että enpä olekaan kuolematon. Olisi mukavaa, jos rinnalle löytyisi mies, jakamaan arkea (ja tästä syystä juuri hevosmies). Jalka ei enää nouse niinkuin 20v sitten, ja jos 20 vuoden päästä nousee enää ollenkaan, niin olisipahan joku kuka työntäisi 

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.