Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletteko päässeet pettämisestä yli?

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   17.2.26 13:08:44

Haluaisin kuulla kokemuksia.
Minulle tuli pari kuukautta sitten miehen puuhat täysin puskista.
Hän on mm. Viestitellyt useiden eri naisten kanssa niin arkipäiväisiä asioita kun sitten taas seksistisiä juttuja.
Fyysistä pettämistä ei ole tapahtunut ja nämä naiset on ollut lähinnä "somesta tuttuja". Tämä on alkanut noin puoli vuotta sitten.
Tämä kuitenkin meni minun sietorajani yli ja oltiinkin hetken aikaa tauolla mutta nyt päätetty jatkaa yhdessä.

Mies on tehnyt paljon asioita toisin ja laittoi mm. Anteeksipyyntöviestit näille naisille että on mennyt jutteluissa liian pitkälle ja haluaa ne lopettaa. Osa naisista vastasi osa hiljeni täysin. Olemme hakeutuneet pariterapiaan, ensimmäinen tapaaminen vasta takana.
Haluan luottaa mieheeni ja jatkaa suhteessa sillä meillä on paljon kaikkea hyvää. Ilmeisesti kuitenkin ei tarpeeksi kun päätyi hakemaan huomiota ja jännitystä muualta, kuten hän omin sanoin asian ilmaisi.

Miten olette päässeet yli omista kokemuksista ja parantaneet suhteen laatua? Onko suhde kuitenkin jossain kohtaa päättynyt ja jos on, miksi?
Olemme molemmat hieman alle 40 vuotiaita, että ei mitään teinejä muttei vanhuksiakaan joku tätä kysyy jokatapauksessa ja yhdessä oltu 11 vuotta. :D

Re: Oletteko päässeet pettämisestä yli?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   17.2.26 13:27:07

Meillä on 30 vuoden liitto takana ja kaikenasteinen pettäminen on tullut tutuksi. Miehellä on taustalla lapsuuden ja nuoruuden aikaisia traumatisoivia kokemuksia joilla on ollut vaikutusta. Olen joutunut paljon muuttamaan omaa ajatteluani ja suhtautumista, en missään nimessä ole hyväksynyt hänen tekojaan ja ne ovat satuttaneet aivan valtavasti. Mies on käynyt muutaman vuoden psykoterapiajakson läpi ja rauhoitettiin suhde siksi ajaksi, eli sovittiin pysyä yhdessä vaikka mitä tulisi.
Nyt on seesteinen, tasapainoinenkin vaihe menossa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.2.26 13:38:05

ei tule muuttumaan. joko hyväksyt puuhailut, tai eroatte. itse ajattelen, etten omista ketään eikä ole minulta pois jos juttelee muille tai kuolaa instassa naisten kuvia. jos yhteinen aika jää vähiin muiden naisten takia, se on toki harmillista. mutta toisaalta, jos mies ei haluaisi viettää kaikkea aikaa mun kanssa vaan mököttää sitten yksinään, niin eihän sekään olisi hyvä...

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   17.2.26 13:56:02

Niin, meillä tämä kaikki on alkanut tässä muutama kuukausi sitten ja todella väitän että some tuli ongelmaksi.
Kaikki alkoi, kun perusti firmalleen oman sometilin ja sitä kautta ensimmäinen yhteydenotto naiselta X joka ylisti hänen tekemään työtä ja jatkoi jutustelua sitten myöhemmin. Tämä ilmeisesti on laukaissut sen, mikä ajoi sitten toimimaan kuten toimi ja alkoi ottaa itsekin yhteyttä naisiin.

Olen puntaroinut jopa, että olenko itse liian takakireä mutta olen nyt viimeistään tehnyt omat rajani selväksi ja mies luvannut niitä kunnioittaa. Sitten on ero ajankohtaista todella, mikäli nyt jotenkin tulee ilmi että tätä toimintaa jatkaa. Totta kai normaali jutustelu on ok, mutta en hyväksy että lähdetään etsimään uusia tuttavuuksia ja kysellään randomihmisten kuulumisia tms kehutaan peiliselffieitä, en näe tarvetta itsekkään niin en osaa tätä sallia tässä vaiheessa parisuhdetta toisellekkaan :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.2.26 14:04:03

Tollain se alkaa, että etsin vain "jännitystä". En pidättäisi henkeäni seuraavaa kertaa odotellessa, mutta sellainen todennäköisesti tulee. Varsinkin kun ei puhuta yhdestä naisesta vaan monesta.. ensi kerralla mies tietää myös miten välttää kiinni jäämisen. Onnea matkaan mutta älä ole sinisilmäinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.