Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Motivaatiomonttu

Lähettäjä: Moti 
Päivämäärä:   15.2.26 15:30:16

Kaikilla varmaan silloin täillöin vaihtelee motivaation taso, mutta entä kun se on jossain todella kadoksissa? Mitä teette?
Ensimmäistä kertaa reilu kymmeneen vuoteen tuli vain tunne tällä viikolla, etten jaksa mennä tallille. Ajattelin etten sitten mene (hevonen ulkoilee kaverin kanssa koko päivän), joten sinänsä melkein viikko vapaata on ok tähän väliin. Varsinkin ruuhkavuosia elävien ajatuksia kiinnostaa kuulla.

Re: Motivaatiomonttu

Lähettäjä: Kiina 
Päivämäärä:   15.2.26 16:53:43

Noh miten ne ruuhkavuodet määritellään. Olen +30v nainen. Opiskelen, teen töitä, harrastan jne. Minulla ei ole kumppania tai perhettä vaikka haluaisinkin. Viime vuosina mennyt montakin kertaa motivaatio, tuntunut että haluan sulkeutua kotiin sekä itkeä aamusta iltaan. Olen melko järjestelmällinen ihminen ja minulla on "lukujärjestys" viikolle, että esimerkiksi ehdin harrastamaan urheilua 6x/viikko. Sunnuntaisin on vapaapäivä, jolloin yleensä yksin röhnötän kotona sekä syön herkkuja. Mutta kun se motivaatio menee niin mitä teen sillä hetkellä, hmm.. Jotenkin olen ajatellut että porskutan vain eteenpäin rauhallisesti. Saatan hokea itselleni "saat tuntea näin, sitten jatka eteenpäin". Vaikka salille ei siis huvittaisi mennä niin menen kuitenkin, mutta ajoittain annan myös itselleni luvan luistaa suunnitelmista. Tiedän kuitenkin että kannattaa mennä ja tehdä, koska jos jäisin kotiin makaamaan, masentuisin entisestään.

Re: Motivaatiomonttu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.2.26 17:10:48

Hommaa vuokraaja ja käy itse vaan vaikka harjaamassa taluttamassa. Jos saisit kolmelle päivälle liikuttajan?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.