Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiivatulehdus

Lähettäjä: Hiiva 
Päivämäärä:   15.2.26 10:27:02

Mitä tehdä toistuville hiivatulehduksille? Tai näin oletan olevan,kirvelyä ja punoitusta ulkonsynnyttimillä ja valkovuotoa joka ei niinkään ole kokkareista kuitenkin sitä on.

Tänään taas kirveli ja punoitti,laitoin kys vaivaan tarkoitettua voidetta ja pikkuhiljaa oireet lievenee.
Kumppanille ostin tabletti muodossa hiivalääkkeen mutta voiko olla että se ei auttanut?
Tuntuu että oireet pahenee aina seksin jälkeen.
Kuparikierukka on,vaikuttaako se mitenkään? Mielestäni silloin ennemminkin bakteerivaginoosi,sen olen testeannut apteekin testillä ettei sitä ole.

Re: Hiivatulehdus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.2.26 10:37:21

Etkö ole itse ottanut tablettimuodossa? Emätinpuikkoina?
Pelkkä voide ei välttämättä riitä vaikka vähän oloa helpottaakin.
Onko sinulla 1 tai 2 diabetes?

Lähettäjä: Hiiva 
Päivämäärä:   15.2.26 11:10:50

Olen ottanut puikkona ja tablettinakin. Mutta aina kuitenkin uusii. Tänään vain laitoin voidetta kun sitä oli kaapissa ja pian helpottikin oloa.
Ei ole diabetestä testattu vaikka suvussa sitä 2 tyyppinä esiintynyt kyllä.

Lähettäjä: Hmmmm 
Päivämäärä:   15.2.26 11:33:23

Monet ihan tavalliset lääkkeet altistavat. Mutta oletko varma, ettei sinulla ole nikkeliallergia tai lateksiallergia? Nimimerkillä viiden vuoden ajan oli jatkuvat oireet, jotka johtuivatkin alushousuissa olevasta elastaanista ja alapään sheivaamIäisesta. Teräksessä on aina nikkeliä. Kun siirryin 100 % puuvilla-alushousuihin ja sheivaamisesta sokerointiin, loppuivat oireet 3 vko päästä. Vasta yhdeksäs lääkäri keksi tämän.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.