Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kerro yliluonnollinen kokemuksesi

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   14.2.26 19:57:44

Voin aloittaa. Kävelin 15-vuotiaana talvella kuutamolla kaverin luo kylätietä pitkin. Ei katuvaloja. Näin sivusilmällä liikettä ja käännyin katsomaan. Läpinäkyvä väreilevä energia lehahti hangen tasosta puhelinlangan korkeudelle. Se oli noin metrin halkaisijaltaan ja tosiaan liikkui väreillen. Minun sitä katsoessa se lensi lävitseni ja painui ojaan. Lähdin kävelemään nopeasti eteenpäin. En juossut, etten joutuisi paniikkiin. Minulla oli varma tunne, ettei se seurannut minua.

Re: Kerro yliluonnollinen kokemuksesi

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   14.2.26 20:24:57

Junnuna olin ratsastusleirillä Louhisaaren kartanon lähellä. Ihan päiväaikaan lähdin hakemaan hevosta laitumelta. Tie vei kartano puutarhan ohi. Puutarhassa oli paljon väkeä. Naisilla pitkät hameet, hienot hatut ja päivänvarjot. Mietin, että sillä varmaan kuvataan elokuvaa. Mutta ei siellä mitään sellaista ollut. Oikeasti, siellä ei sinä päivänä ollut mitään.

Re: Kerro yliluonnollinen kokemuksesi

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   14.2.26 21:17:22

Näin yliluonnollisen unen joka oli tulevaisuudesta. Se kertoi kuinka kuinka ihmiset muuttuivat jälleen apinoiksi ja juttelivat toisilleen kuin simpassit luhuillä äänteillä ja luin sitten aivan kuin saarnastuolista kirjasta kappaleen joka koostui lyhennetyistä sanoista ja tajusin että tähänkö maailma menee. Meistä tulee alkuihmisiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.