Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä sun ammatista/alasta oletetaan tai luullaan

Lähettäjä: Hauskoja... 
Päivämäärä:   14.2.26 14:12:04

Itse olen puutarhuri-hortonomi ja viimeksi tällä viikolla kun tuli perinteinen kommentti "niin sää niitä kesäkukkia jo suunnittelet"?

Kun menin opiskelemaan hortonomiksi niin sisko tuumas et varmaan ihanaa vaan kukkia hoitaa seuraavat 4 vuotta!

Alahan on aivan valtavan laaja, eikä omaan työnkuvaan ole koskaan kuulunut kesäkukkaistutusten suunnittelu. Mutta se tulee aivan ensimmäisenä monelle mieleen =)

Mitäs muilla?

Re: Mitä sun ammatista/alasta oletetaan tai luullaan

Lähettäjä: Juppi 
Päivämäärä:   14.2.26 14:14:04

"Ai sää vähän harrastelet?"
Eläinala ja ihmiset eivät tajua että tienaan rutkasti enemmän kuin he.

Lähettäjä: Ponyta 
Päivämäärä:   14.2.26 14:14:15

Olen rakennusmaalari eli siis juoppo

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.2.26 14:25:59

Ponyta; eihön kaikki raksapuolella ole juoppoja, vain muurarit 

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   14.2.26 14:33:19

Olen kojeistoasentaja, mitä kukan ei tunnu ymmärtävän vaan varmistavat että siis koneistaja. Alat ei ole sinne päinkään. Sitten kun koitat selittää että kokoan sähkökeskuksia niin sitten todetaan että siis sähköasentaja. No ei, en ole sähkön kanssa missään tekemisissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.2.26 14:39:38

Työ johon pääsee kaikki ja kaikki osaa.
Siivousala.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   14.2.26 14:42:24

Että kengittäjät kieriskelevät rahassa... not. Toki useampi meistä bei ehdi harrastaa mitään muuta kuin työtään, niin sitten saattaa olla rahaa sen verran että on pystynyt oman mökin hankkia. Mutta yhtäkään varakasta kollegaa en tunne. :D

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.2.26 14:56:00

"ai siis sairaanhoitaja" jos kerron ammattini (röntgenhoitaja), ei auta vaikka selittää ettei juuri samaa ole. Moni kyselee kaikkea "kun olet sairaanhoitaja". Ei mee jakeluun osalle millään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.2.26 15:08:38

Mistähän sitä kertoisi... Olen tällä hetkellä työtön, mutta minulla on tutkinto tietojenkäsittelystä ja koko opintojen ajan työskentelin siivoojana.

En tiedä mitä siivoojista luullaan? Kaikki varmaan tietää että on kiireistä ja rankkaa. Eipä siitä voi oikein mitään sanoa.

IT-puolesta taas, se että elokuvissa joku nörtti alkaa näpyttelemään tietokonetta ja näytöllä vilisee jotain siansaksaa ja hetkessä hän on koodannut jotain tai hakkeroinut pääsyn johonkin, on aika kaukana todellisuudesta:D Tai varmaan jotkut pystyy, mutta kyllä me peruspulliaiset Googletetaan paljon tai etsitään vastauksia esim. Stackoverflowsta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.