Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko sinulla tasoisesi hevonen?

Lähettäjä: Jasmin 
Päivämäärä:   13.2.26 08:35:20

Vai onko hevosesi esim. Nuori, kokematon, kisatykki, vanha konkari ja itse olet aloittelija.

Tämä tuli mieleen kun toisinaan ihminen haluaa ostaa ja ostaakin itselleen liian kuuman ja säpäkän hevosen, jolla ei sitten uskalla ratsastaa. Ehkä siinä joku muu hebonen olisi kaikkien kannalta parempi vaihtoehto. Joku kokenut tasainen heppa.

Re: Onko sinulla tasoisesi hevonen?

Lähettäjä: Toivo 
Päivämäärä:   13.2.26 08:39:50

Ei, itse olen voittaja-ainesta mutta ravihevoseni ei ole voittanut vielä kertaakaan. No, ura alussa vielä joten ehkä se siitä vielä iloksi muuttuu.

Lähettäjä: tilli 
Päivämäärä:   13.2.26 08:43:16

Oma kasvatti ja alusta asti itse tehty, joten kyllä, voi sanoa että on tasoiseni :D.

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   13.2.26 08:45:52

Itse tehty, vaikeuksien kautta voittoon joten kai se kohta alkaa olla ainakin sen tasoinen minne pystyn hevosen kouluttamaan.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.2.26 08:49:10

Minä ihmettelen samaa kuin aloittaja. Miksi ihmeessä moni ostaa sen hienon ja laadukkaan hevosen, kun joku kiltti poni olisi hänelle se oikea ratsu, jolla voisi harrastaa ja kehittyäkin. Tiedän ihmisiä, joiden haaveena on maastoilla ja löydä pikkukisoissa, ja maastoon mennään taluttelemaan eikä kisoihin voi edes harkita menevänsä :(

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.2.26 08:53:33

Ei ole. Tai on, mutta se on saikulla (luultavasti pysyvällä) ja kakara on ihan kamala. Se on lisäksi vielä niin hiton isoksi kasvava ja niin vaiheessa ettei sitä voi edes sisäänratsastaa nyt keväällä.

Lähettäjä: suklaakeksi 
Päivämäärä:   13.2.26 08:54:06

On, muovihevonen vuodelta 1982.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   13.2.26 09:15:42

On tasoiseni hevonen, ja yleensä vielä niinpäin että itse olen nostanut hevosen tasoa.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   13.2.26 09:48:56

Sattumien kautta paljon itseäni tasokkaampi, joskin jo 18-vuotias hevonen. Paljon tehty työtä itseni kanssa, että yhteistyö on löytynyt. Tiedän etten saa hevosesta irti läheskään kaikkea, mitä sillä olisi antaa.

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   13.2.26 09:51:13

Kyllä. Osaava, joskin tuulella käyvä, hermoheikko ja yliherkkä, kuten minäkin. Sopivassa tähtien asennossa kaikki sujuu, muuten ei.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.