|
Lähettäjä: Wtf
Päivämäärä: 12.2.26 15:02:01
Tilanne vaan on täysin uusi itselleni, vaikka jo vuosia olen ollut työelämässä ja kaikennäköistä on tullut nähtyä.
On muissakin paikoissa ollut ihmisiä jotka eivät koskaan innostu uusista työntekijöistä, mutta nämä tapaukset vain ovat tyytyneet mököttämään itsekseen ja olleet tylyjä mm. jättäneet tervehtimätyä ja muuta pientä.
Ja tuo käytös on yleensä kuukauden jälkeen laimennut ja jäänyt pois kun ovat tajunneet että uudet tulokkaat eivät ole uhka tms.
Mutta tämä henkilö vaan on mennyt itsellä ihon alle.
En ole tavannut aiemmin tuon mittaluokan mustamaalausta, juoruilua ja kyttäämistä.
Tilannetta vielä jotenkin pahentaa se, että en edes ole jutellut tämän henkilön kanssa mistään. Tervehtinyt vain normaalisti vuoronvaihdon yhteydessä.
Hän siis ei työskentele vakituisesti osastollamme, ja silloin kun työskentelee niin tekee yleensä välillä jotakin juttuja iltavuorossa.
Itse olen jatkuvassa päivävuorossa.
Ei siinä, eivät kaikki ole ylimpiä ystäviä enkä sellaisia ole töihin mennyt etsimäänkään. Haluaisin vain tehdä työni rauhassa. Kivat työkaverit ovat tietenkin aina bonus.
Itse koen tulevani kaikkien kanssa toimeen, tähän asti ainakin onnistunut hyvin.
Lähinnä vain haluaisin että töissä olisi hyvä ilmapiiri, työt saisi hyvin hoidettua, kommunikaatio toimisi ja muutenkin olisi "normaalia".
Nyt vaan töihin meno alkaa stressata ja kotiin lähtiessä mietin onko kaikki hoidettu ja ok ja pelkään mistä ja keneltä kuulen että tekemisistäni on taas valitettu :(
|