Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vintedistä

Lähettäjä: Vanhus ja vinted 
Päivämäärä:   12.2.26 07:36:45

Olen uusi käyttäjä ja nyt ihmetyttää että miksi jotkut tuotteet saavat hirveästi suosikki sydämiä mutta ovat edelleen myynnissä? Jos tuote on todella kiinnostava niin miksi kukaan ei ole vielä ostanut? Mikä tarkoitus siis on merkata tuote mutta ei ostaa?

Re: Vintedistä

Lähettäjä: tilli 
Päivämäärä:   12.2.26 08:10:41

Itse merkkaan tuotteita suosikiksi, jos haluan vielä harkita ostosta tai odottaa, putoaako hinta. Lisäksi veikkaan, että algoritmi tarjoaa minulle kiinnostavia tuotteita sen pohjalta, mistä olen tykännyt. Siinä omat kolme syytä.

Vinted on monin tavoin Toria parempi. Ainoastaan se ottaa vähän itseä päähän, että ostajien tarjoukset eivät ole sitovia. Jos hyväksyn pyydettyä alhaisemman hinnan, ostaja voi silti vielä jättää viemättä kauppaa loppuun.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.2.26 08:11:40

Minä merkkaan tuotteita suosikiksi koska mm.
- vertailen samankaltaisia tuotteita. Saatan merkata vaikka 20 vaihtoehtoa suosikeiksi ja sitten mietin minkä niistä ostan.
- olen itse myymässä vastaavia tuotteita ja vertailen hintoja (tämä etenkin jos vähän kalliimpi tuote)
- olen kiinnostunut, mutta en pysty vielä ostamaan tai ehkä vaan haaveilen ostamisesta. Usein osto unohtuu, ostan muualta tms.
- Tuote on liian kallis, niin kallis etten viitsi edes tarjousta tehdä, mutta seurailen jos hinta halpenee

Ja josksu sitten muistan poistaa suosikkimerkinnät kun asia ei ole enää ajankohtainen, mutta usein en.

Suosikiksi merkkaaminen on ainut tapa laittaa tuote jotenkin muistiin (jos ei halua mitään omaa linkkilistaa tehdä appin ulkopuolelle), joten käytän sitä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.2.26 08:16:22

Tilli tuossa edellä jo kertoikin. Itselle tärkein asia on se, että algoritmi tosiaan tunnistaa, mitkä olen merkannut suosikiksi ja tarjoaa sitten vastaavia heti etusivulle. Olen etsinyt mm. tietynlaisia astioita tätä kautta. Myös hieman kalliimpien vaatemerkkien kohdalla tämä on hyvä, kun hinnat saattavat vaihdella paljonkin myyjien välillä.

Joskus myös merkkaan suosikiksi sellaisia, jotka muuten miellyttävät, mutta joista haluan ensin etsiä esim. kokotaulukon netistä varmistaakseni, että tuote on sopiva. Vintedin hakutoiminto ei ole paras mahdollinen, joten suosikiksi merkitsemällä löydän tuotteen vielä myöhemmin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.