Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kellään kuumeetonta influenssaa -25/-26?

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   11.2.26 19:21:57

Olin pari viikkoa sitten flunssassa ja nyt on maanantaista asti ollut ihan jäätävää särkyä lihaksissa ja nivelissä, väsyttää ja paksua keltaista eritettä saa niistää mutta vain kerran tunnissa/kahdessa suurinpiirtein. Etätöitä olen tehnyt mutta tänään sekin oli jo tosi vaikeaa pinnistelyä, tuntuu ettei jaksa tehdä mitään. Terveyskirjastosta katsoin että influenssa voi olla myös kuumeeton, millaisia teidän oireet on olleet influenssassa tällä kaudella? Itselleni ei nouse koskaan kuume (on ollut poskiontelotulehduksia, angiinoita, keuhkoputkentulehduksia, keuhkokuume ja pari kohtutulehdustakin ilman kuumetta) niin kaipa tuo influenssakin sitten voisi mennä ilman.

Re: Kellään kuumeetonta influenssaa -25/-26?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.26 20:07:17

Voi olla myös korona.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.26 20:17:31

Minulla oli juuri tammikuun alussa aivan äärimmäisen veemäinen kuumeeton korona, joka vaan kesti ja kesti. Erityisesti nivelkivut oli ihan järkyttävät ja olin väsymyksestä puolikuollut. Yhdessä vaiheessa nenä ja silmät vuosivat kuin hanasta kaatamalla, muuttui sitten keltaiseksi paksuksi limaksi. Nyt helmikuussa on edelleen jälkioireena yötukkoisuus. Joka yö nenä vetää tukkoon ja aamulla saa olla niistämässä, vaikka normaalisti en koskaan kärsi tukkoisuudesta.

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   11.2.26 20:48:44

No höh, se nyt oiskin kun tähän saakka onnistunut välttämään sekä influenssan, että koronan =/. Olin vielä pahimmat koronavuodet terveydenhuollossa töissä ja tämä vuosi ensimmäinen ilman rokotteita. Mutta joo, kiitos kun kerroit tuosta koronakokemuksesta. Taidan hakea apteekista testin niin saapa senkin selville jos noista jompikumpi vaivaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.