|
Lähettäjä: Samaa mieltä
Päivämäärä: 11.2.26 18:40:02
En minäkään ymmärrä miksi introvertti käy niin extroverttien sielulle, lgbtläinen perusheteron sielulle ja niin edelleen loputtomiin. Musiikin kuuntelijan musiikkiharrastus käy musattomien sielulle - en tarkoita luukuttajia vaan ylipäätään. Meidän vastamelunappikulokkeiden käyttömmekään siihen ei sitten hulluimmille tapauksille kelpaa :D Vanhanaikaista paperikirjaa lukevat saavat traumoja sieluunsa siitä, me muut käytämme muuta. Olen todistanut loputonta rähjäystä asiasta, hulluin perustein jos toisin. On se jännä, meikäkin on liki seniori jo, mutta ei edelleenkään ole kadottanut lukutaitoa vaikka on jättänyt paperikirjan käytön joskus 2010-l alussa. Näille tuollaisille tyypeille ei tule edes mieleenkään pysähtyä miettimään kaikkien tyypillisesti käyttävän itselle kätevintä (mm valikoima, saatavuus, hinnat, millä parhaiten näkee ja kaikenlainen käytännön kätevyys) ja ettei itselleen kätevin tarvitse olla sitä muille. Kaikkien pitäisi osan mielestä kaikessa tehdä ja olla kuin hekin. Heilläkin on omat syynsä mutta sivuuttavat täysin sen että niin on muillakin. Esimerkiksi heitän ettei kirja ole minulle mikään hajukumi kuin -70 luvun penskoille aikoinaan villityksenä se oli, eikä käsituntumajuttu eikä jokin aistillinen kokemus, vaan tärkeä on se stoori. Minua ei haittaa millään tavalla se jos jollekulle nuo ovat tärkeämpiä, mutta sitävastoin minua haittaa kovasti kyseisten yritys puuttua siihen miten minun tulisi tehdä kas kun muiden valinnat omissa asioissaan haittaavat ja ärsyttävät nimenomaisesti näitä muita äärettömiin.
Näistä löytyvät ne somen "antit" ja "haterit".
|