Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pelkään että koronarokote aiheutti minulle syövä

Lähettäjä: Hopsista 
Päivämäärä:   11.2.26 12:54:07

Minulla on ollut viimeiset pari vuotta outoja vatsaoireita ja olen juuri siinä iässä jossa suolistosyöpä yleistyy hurjaa vauhtia. Vastaan on somessa tullut viime päivinä paljon näitä minunkin parjaamia rokotekriittisiä mutta nyt kun tutustuin asiaan niin heillä tuntuu olevan sekä pointti että tutkijoita jotka ovat samaa mieltä, rokote on vaarallinen sydämelle ja voi aiheuttaa turbosyöpää! Ainakin minulle joka en tiedä aiheesta mitään nämä pointit ovat vakuuttavia. Minkälainen riski oikeasti on että minulla on nopeasti kasvanut syöpä? Elintapani eivät ole olleet parhaat, ylipainoa on mutta viimeisen vuoden aikana olen rempannut elämääni paljon. Olikohan se nyt myöhäistä, joko rokotteen vuoksi tai siitä huolimatta?

Re: Pelkään että koronarokote aiheutti minulle syövä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.26 12:56:22

Outoja vatsaoireita ja hyppäät heti syöpään? Ei mietitytä esim ruoka-aineallergiat, bakteeriongelmat, sappivaivat, ibs, crohns, ibd, uc, endometrioosi tms? Miksi? Ja syynä on varmasti rokote, ei esim ne elintavat, koronavirus itsessään, mikromuovit, geneettiset tekijät tms? Mieti nyt loogisesti hetki.

Ehkä sinun ei kannattaisi lukea yhtään enempää hörhöjen juttuja, se tulee tuhoamaan aivosi ja se on syöpääkin pahempi kohtalo.

Päivämäärä:   11.2.26 12:58:58

Nyt taitaisi olla oikea hetki sulkea some ja lähteä metsään kävelylle.

Päivämäärä:   11.2.26 13:04:22

Hoh hoh. Tiedätkö että ne syömiset, perimä ja elintavat aiheuttaa sinulle paljon todennäköisemmin syöpää kuin korona rokote? Mene sinne lääkäriin ja lopeta googlettelu.

Päivämäärä:   11.2.26 13:13:45

"Minkälainen riski oikeasti on että minulla on nopeasti kasvanut syöpä?"

Meillä kaikilla tämä riski on olemassa, se, että se johtuisi rokotteesta ei tunnu kovinkaan todennäköiseltä.

Tiesitkö, että tuhansia ihmisiä on tehnyt itsemurhan pelättyään sairastuneensa hiviin. Ja lähes poikkeuksetta yhdelläkään heistä ei ollut tartuntaa.

Otapa yhteyttä lääkäriin ja pyydä tutkimaan oudot oireesi, jos sinulla on syöpä saat ainakin tiedon siitä ja hoitoa. Ja jos sinulle ei ole syöpää - voit taas alkaa elää.

Lähettäjä: Norkko 
Päivämäärä:   11.2.26 13:14:50

Suolistosyövät on yleistyneet jo pitkään ennen koronarokotteita. Esimerkiksi ylipaino ja huonot elintavat liittyvät suolistosyövän riskiin. Hyvä kun olet havahtunut aiheeseen!

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   11.2.26 13:16:59

Syöpä ja home ovat kyllä ne nykyajan jutut, joihin hypätään heti välittömästi jos näkyy pienenpieniäkin oireita jotka voisivat olla niillä selitettävissä. Sitä että siinä välissä on n. miljoona muuta paljon tavallisempaa asiaa jotka voivat aiheuttaa saman ei tietenkään oteta huomioon, koska eihän se nyt ole yhtään raflaavaa...

Päivämäärä:   11.2.26 13:22:18

Ilman rokotuksia ihmiskuntaa ei olisi enää edes olemassa, tai ainakin eliniän odote olisi huomattavasti alhaisempi niillä jotka saisivat elää. Ainokaisen elämänsä voi toki pilata myös lukemalla kaikenmaailman hörhöjen mietteitä, uskomalla kaiken lukemansa ja murehtimalla loppuajan.

Päivämäärä:   11.2.26 14:01:07

Mitä kaikkea vastaan Intiassa rokotetaan lapset? Siellä ei ainakaan ole pula ihmisistä.

Päivämäärä:   11.2.26 14:07:27

Älä pelkää, kuolet varmasti.

Lähettäjä: .......... 
Päivämäärä:   11.2.26 14:10:53

Niin, mäkin sain syövän kun käytin mikroa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.