|
Lähettäjä: Päivi
Päivämäärä: 11.2.26 12:31:29
Mistä löytää nykyään kunnollista heppakaveria vaikka ylläpitoon? Olen tälläinen aikuisiällä hevosen selkään palannut ratsastaja. Käyn säännöllisesti tunneilla, valmennuksissa ja itsenäisesti. Haluan myös vähän kisata. Joo nämä kaikki onnistuu ratsastuskoulussakin, mutta
nyt kuitenkin sellainen tilanne, että kaipuu on "omaan" ostamatta kuitenkaan omaa.
Kaipaisin sellaista vanhanaikaista ja turvallista kunnon opetusmestaria alleni jonka kanssa päästä kehittymään ja kenties juuri vaikka kisakentille ja jolla voisi myös ratsastava lapseni mennä. En kaipaa mitään pöllövirtaa keräävää ja pukittelevaa hevosta, vaan sellaista tasaisen "turvallista", ymmärrättekö mitä tarkoitan?
Olen ilmoituksia kyllä nähnyt, mut monessa ilmoituksessa poissuljetaan kilpailut tai pitää olla hevosen omalla tallilla. Kerrotaan, että kiltti, mut ei aralle ratsastajalle (kyllä mun täytyy myöntää olevani aika arka uusien hevosien kanssa, kunnes luottamus löytyy) Ja mä haluaisin sen tonne tallille missä nyt käydään... Koska rakastan sen tallin myös sosiaalista puolta ja mielestäni hevoset hoidetaan maalaisjärjellä hyvin.
Ennen vanhaan näitä tälläisiä löytyi enemmänkin, kun omistajat kaipasivat vaikka hengähdystaukoa itse, mutta nykyään on todella vaikea näitä löytää... Vai onko ne kaikki jonkun suhteiden takana?
|