Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Talvikilot

Lähettäjä: fixis 
Päivämäärä:   11.2.26 07:34:12

Tämä on niin joka vuotinen juttu, talvella tulee aina kiloja kroppaan lisää. Kaipa se on se pimeys ja saa hautautua vaatteiden alle yms ja tulee syötyä normaalia enemmän. Ikää lähemmäs 50 ja näin vaan on ollut tosi monta vuotta, kiloja tulee se 4-7 talven aikana lisää ja niiden kanssa en vain voi enää keväällä elää :D Joten on aina jossain vaiheessa ryhdistäydyttävä.
Sitten aina mietin niitä ikäisiäni tai muita ihmisiä jotka sanovat että painoa tulee lisää vaikka syö terveellisesti ja liikkuu yms. Mutta kyllä itse ainakin tiedän miksi painoni talvelle nousee.
Nyt helmikuun alussa taas ryhdistäydyin ja aloitin keton, koska sen olen todennut itselleni parhaimmaiksi tavaksi pudottaa painoa takaisin hyviin lukemiin ja silloin ei myöskään tee mieli herkutella. Sekä syöminen on selkeästi vähäisempää. Nytkin kolme kiloa tippunut jo painoa, ja vaikka iso osa on siitä nestettä niin kyllä se vaan vaikuttaa siihen miten jo vaatteet istuu vyötäröllä :).

Jos antaisin aina talvella tulleiden kilojen jäädä kroppaan niin äkkiä sitä olisi kymmeniä kiloja liian lihava ja sittenpä se painon pudottaminen olisi tuskaa. Nyt kuitenkin kohtuu lyhyessa ajassa on mahdollista päästä takaisin omaan ihannepainooni :) Eikä sitten keväällä kisoissa kyljistä makkarat pursu :D:D

Re: Talvikilot

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   11.2.26 08:07:16

Mulla samat juttu, loppusyksystä alkaa helposti tulla kiloja, siihen vielä joulu niin huh huh.

Yleensä tammi-helmikuun aikana aloitan taas painonpudotuksen ja pysyn siinä hyvin jopa 9-10 kk. :D

Re: Talvikilot

Lähettäjä: Suu kii 
Päivämäärä:   11.2.26 08:29:14

Suomen loka- marraskuu pitäis lailla kieltää masentavuutensa vuoksi.
Siihen sitten joulu jolloin tyypilliseen tapaan kaikki luulee vähintään nälkäkuoleman uhkaavan jollei haali ruokakaappiin sitä ja tätä ja syö sitä pyhien aikana.

Voihan sitä syyttää kaikenlaista muuta kiloistaan kuin oman suunsa avaamista ruoan vastaanottoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.